הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות גבס

    (שרה מילר)

    שלום לכם,התעוררה אצלי בבית תופעה של רטיבות הדומה לתיאור של רטיבות קפילארית. מדובר על קירות גבס. עדיין לא נמצאה הסיבה, כולל מומחה עם צילום אינפרא אדום שלא מצא כלום. ראוי לציין שזהו לא בית חדש והתופעה חדשה, בחודשים האחרונים.יש לנו חשד שהסיבה החלה בחיבור שבין הבית הישן לתוספת שהוספה לפני שנתיים. חיבור לקוי באיזור הגג תוקן והרטיבות שבין החיבורים התייבשה. אבל, פתאום, לפני 3 חודשים היא גלשה למרכז הבית (שכבר 20 שנה קיים בלי הבעיה הזו). מאחר וכל המומחים לא מאתרים נזילה, החשד שלי הוא ב`רובע` שלא הותקן טוב בעת הריצוף מחדש ובין הפנלים הקרובים למקום הרטיבות נצפו כבר כמה חודשים התנתקויות של חתיכות. לצערי, זה ממשיך להתפשט [וזהו כבר איזור ללא כל צינורות מים!!!].השאלה שלי היא אם יש לכם תשובה לאיטום בקירות גבס? כי מה שמתואר במאמר זהו תיאור של קירות בטון.ה צ י ל ו...תודה מראששרה מילר

    • · רטיבות קפילארית בתחתית קירות גבס

      (גבי)

      שלום שרה,

      לצערי לא ניתן לאטום את הלוחות עצמם כנגד עליית רטיבות קפילארית מתחתם. כנראה שישנה רטיבות מתחת לאריחים כתוצאה מאותה ההצפה שהזכרת.

      במקרים מסויימים הפתרון יכול להיות באמצעות הפרדת הלוחות מן המשטח, כך שלא יהיה מגע בינהם. אך לא מדובר על פתרון שגרתי / מקובל.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן