הוספת הודעה חדשה
  • · האם דליפה בגג יכולה להיות כתוצאה מזה שאין נקז כפול

    (רפי זליג)

    שלום לכולם יש לי גג כ 100 מטר בחורף האחרון כאשר יש גשם רואים נזילת מים מהקיר החיצוני של הבית דרך סדק שנוצר בדיוק בגובה הגג בטון של הבית לאחר פירוק שתי אריחים נראה שכל החול מתחת לריצוף מלא מיים נראה שהבידוד תקין אבל לא קיים נקז כפול בדיקת הצפה שעשיתי רק כאשר המים היו מאוד גבוהים (כמעט בגובה הריצוף ) התחלתי לראות את הנזילה האם יכול להיות שכתוצאה מזה שלא מותקן נקז כפול יש נזילה של מים ?יש לציין שהגג עבר איטום לפני כ 15 שנה ועד עכשו לא היתה בעיה

    • · דליפת מים מגג מרוצף דרך קיר חיצוני

      (גבי)

      שלום רפי,

      התופעה שציינת שכיחה למדי בבתים ישנים. כאשר מים רבים חודרים אל מתחת לריצוף הם יכולים לנזול לפעמים על הקיר החיצוני של הבנין, בדרך כלל דרך סדק שמופיע באזור החיבור בין יציקת הגג לקיר שניצב לו.

      אם אין רטיבות בתקרת הבית משמע ששכבת האיטום מתפקדת. כדאי מאוד במקרה שכזה לפחות לבצע ניקוז כפול, כפי שהצעת, על מנת למנוע היקוות מים מתחת לריצוף. קח בחשבון שהצלחת הפעולה תלויה בשיפועים (או בחוסר השיפועים) שישנם (או שאינם) מתחת לריצוף.

      במקביל אפשר לאטום פוגות פתוחות בריצוף ובמיוחד מתחת לפנלים, על מנת להפחית את חדירת המים אל מתחת לאריחים. כמו כן כדאי לבדוק את רמת הספיגות והאיטום של הקירות המדוברים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן