הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מרפסת

    (תמיר)

    שלום רב לפניי כשנה עברתי לפנטהאוז עם מרפסת של 100 מטר .ריצפתי מחדש את המרפסת בהדבקה ובעת הריצוף הפועל הוריד פנלים ופגע באיטום כמו כן לא נעשה רובה .במהלך החורף חלחלו מים תחת הריצוף וכעת יש מים כלואים .כעת אני רוצה לאטום בצורה טובה את המרפסת ולכן הזמנתי כמה בעלי מקצוע שהציעו פתרונות שונים: פירוק הריצוף איטום וריצוף מחדש , איטום ביריעות על הריצוף וריצוף מחדש כמו כן הגיע אליי קבלן המייצג את חברת וינקלר והציע ליישם חומר שניקרא סקרמנטו וטוען כי לא צריך לפרק כלום רק לתקן רובה וליישם חומר ובכך החומר אוטם עם אחריות ל 10 שנים .האם מישהוא שמע או מכיר את החברה או המוצרים ומה הפיתרון המומלץ .תודה מראש

    • · איטום מרפסת גדולה- מעל הריצוף

      (גבי)

      שלום תמיר,

      לא מובן משאלתך אם היו נזילות בתקרה מתחת למרפסת או שרק חדרו מים אל מתחת לשכבת הריצוף בגלל אי מילוי הפוגות.

      באופן עקרוני שיטת האיטום המועדפת היא זו שמתבצעת מתחת לריצוף המקורי ולא מעליו, כפי שמתבצע בתהליך הבניה. שיטות איטום אחרות שמתבצעות מעל הריצוף הנוכחי מחזיקות מעמד פחות זמן ולעיתים כושלות.

      באשר לשיטת האיטום שהזכרת: מדובר כנראה על חומר שקוף מסוג SKERMO של חברת ווינקלר, שמורחים אותו מעל המשטח לאחר מילוי הפוגות. החומר מונע ספיגת רטיבות לתוך משטחים מינרליים (אבן, בטון, טיח וכיוצ"ב) אך לצורך איטום המשטח יהיה עליך גם לדאוג בנפרד לאיטום פוגות בין הריצוף, תחת פנלים וכדומה.

      שיטה אחרת מקובלת ליישום היא עם חומרים פוליאוריטניים שקופים כגון "סיקה לסטיק 490T" או "היפרדסמו T". בשיטה זו מתקבל ציפוי שקוף וגמיש מעל כל המשטח המרוצף.

      למרות האמור לעיל לא מקובל לספק אחריות לעבודה שכזו לתקופה של עשר שנים.

      כך שאלו הם הנתונים הכלליים ועליך פשוט להחליט בהתאם אם לבצע איטום יסודי (ויקר) או לאטום מעל הריצוף הקיים תחת סיכון מחושב.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה ובהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן