הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג מפוליגג לקרמיקה או יריעות זפת

    (איציק)

    שלום,יש לי גג עם פוליגג מס` שכבות. כל שנה או בעת הצורך מוסיף ומתקן איפה שצריך.אני מעוניין לשים סוף לבעיית הרטיבות למשך שנים רבות.לא מעוניין לחסוך בעלויות אבל לא להגזים מצד שני, הפיתרון חייב להיות באיכות גבוהה ועם פיתרון ארוך טווח מבלי לתחזק את הגג.עומדות בפניי 2 אפשרויות למיטב ידיעתי:1. ריצוף קרמיקה.2. יריעות זפת מגורען.כמו כן אשמח לדעת פחות או יותר עלויות.גודל הגג 85 מ"ר לא כולל השוליים של הקירות.תודה על העזרה,איציק

    • · אפשרויות לאיטום גג מעל פוליגג ישן

      (גבי)

      שלום איציק,

      ריצוף אינו משמש כתחליף לאיטום הגג. למעשה נדרש תמיד איטום כפול ומכופל כאשר מתוכננת לבוא מעליו שכבת ריצוף. הסיבה לכך היא שעלות התיקון במקרה של כשל תהיה כפולה ומכופלת משום הצורך בהרמת הריצוף, ובנוסף לכך ישנה תמיד רטיבות מצטברת (ברמה זו או אחרת) מתחת לשכבת האריחים, אשר מחייבת התייחסות שונה ומחמירה יותר מזו שמקובלת באיטום גגות חשופים בעלי שיפועים וניקוזים תקינים.

      כך שאם אין בכוונתך לרצף את הגג אלא לאטום אותו בלבד, ניתן יהיה לבצע זאת עם יריעות ביטומניות, כפי שציינת בשאלתך.

      מומלץ להסיר את כל שכבות הפוליגג הישן מהגג. לאחר מכן יהיה צורך לתקן את השיפועים. (במקרים שונים יתכן אף צורך בבצוע שכבת שיפועים חדשה על כל השטח). לאחר סיום תיקוני התשתית השונים והשיפועים מבצעים שכבת יסוד ביטומנית (או זפת חם) ומעליה מלחימים יריעות ביטומניות.

      עלות איטום גג ביריעות בשטח שציינת עולה כ 80-100 ש"ח למ"ר. אך יש להוסיף מעבר לכך את עלות עבודות ההכנה השונות ולשם כך יש לבדוק את מצב הגג בשטח עצמו. העלות עלולה להכפיל את עצמה.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן