הוספת הודעה חדשה
  • · מניעת פטריה ועובש בקיר

    (איתי)

    שלום! יש לי מרפסת עם גובה קיר 1.10 מסביב ומעליו שיש, וסגרתי אותה עם פנלית שאותה התקינו על השיש, כעת כל פעם לאחר גשם חזק עם רוחות כמו הסערה האחרונה, מופיע עובש ופטריה על אחד הקירות מבפנים, ורואים בעין שהמים מגיעים מתחת לשיש (כי מעל השיש אין מים והקיר מתחתיו רטוב), כנראה שברוחות וגשם חזק המים חודרים מתחת לשיש פנימה, הבעיה שאין לי כרגע גישה לבחוץ, אני רוצה איזה חומר שניתן למרוח מבפנים על הקיר למנוע בעתיד את הפטריה והעובש או פיתרון אחר. תודה.

    • · רטיבות ועובש בקיר, סגירת מרפסת

      (גבי)

      שלום איתי,

      איטומים מסוג זה חובה תמיד לבצע מהצד החיצוני של המבנה ולא מהצד הפנימי.

      כל איטום שתבצע מבפנים, למשל עם מסטיק או סיליקון בין השיש לבין הקיר הפנימי, עתיד להיכשל מכיוון שהרטיבות תחלחל ותעבור דרך הטיח (או דרך האבן עצמה).

      אם ברצונך בכ"ז לבצע איטום שכזה כך שיחזיק מעמד מעט יותר זמן, יהיה עליך להסיר את שכבת הטיח ממקומה באזור החיבור עם השיש ולאטום את חלק הקיר שמתחת לו עם חומר אטימה צימנטי הידראולי ("טורוסיל", או "סיקה טופ 107") במספר שכבות. לאחר הייבוש יהיה עליך לאטום בינו לבין השיש (האבן) עם מסטיק פוליאוריטני כגון "סיקפלקס 11FC+". לסיום- לתקן את הטיח ולהשאיר מירווח בינו לבין האבן / המסטיק.

      כפי שציינתי קודם- אינני ממליץ כלל על יישום שכזה, מה גם שביד בלתי מיומנת סיכויי הכשל מאוד גבוהים. השיטה הנכונה היא לאטום את הקיר מבחוץ. אפשר לבצע זאת באמצעות סנפלינג (חבלי גלישה).

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן