הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג קטן מצופה אבן כורכר

    (בועז)

    שלום.

    בכניסה לביתנו ישנה מבואה, שנבנתה מבטון, שמצופה באבן כורכר, כאשר גג המבואה צופה ע"י הקבלן גם באבן כורכר, אשר מונחת כנראה על מילוי חול. בחורף מים חודרים דרך האבן, החול סופג מים ובקיצור הגג סופג הרבה מים ונוזל לאחר מכן.

    אני מעונין לעשות איטום על אבן הכורכר בגג שימנע חדירת מים, ואולי לאחר מכן להדביק קרמיקה או אבן ציפוי כדי לשמור על מראה נאה. (אני מעדיף שלא לפרק את העבודה שנעשתה ולתקן אותה) כיצד מומלץ ליישם באופן נכון את העבודה?איזה סוג איטום נכון לעשות על מנת שיתפס היטב באבן הכורכר שהינה מחוררת?

    • · גג מצופה אבני כורכר

      (גבי)

      שלום בועז,

      ההמלצה היא פשוט לפרק הכל , לאטום עם יריעות ביטומניות ולרצף מחדש.

      אבני כורכר סופגות, כפי שראית, כמויות אדירות של מים. הרטיבות שחדרה אל מתחת לריצוף בחורף- עדיין קיימת שם ברובה ולא תוכל להתנדף. כך שאם תכסה אותה בשכבת איטום חדשה, היא תשאר כלואה שם לעולמים.

      בנוסף- לצורך אטימה על המשטח הקיים יש צורך להחליק אותו עם שכבת בטון ואחר כך לאטום ולרצף. לא ציינת מהו שטח הגג, אך אם מדובר על שטח גדול תוכל לאטום אותו היטב רק עם יריעות ביטומניות, ועליהן, לא ניתן לרצף בהדבקה אלא רק עם מילוי נוסף.

      לסיכום- אין טעם לנסות לחסוך בעלויות וגם החסכון עצמו מאוד מוטל בספק. פרוק הריצוף יהיה קל מאוד לבצוע משום שמדובר בקומת קרקע (מבואה), ואינני רואה טעם באילתורים כאלה או אחרים.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן