הוספת הודעה חדשה
  • · ביצוע בטקל+מדה+יריעה חדשה על יריעה קיימת-האם תקין?

    (זליג)

    שלום. יש לי שאלה: עקב בעיית נזילה ממרזב אנכי, המנקז משטח גג של כ - 15 מ"ר המחופה ביריעות ביטומניות (שכשלעצמן הן נראות תקינות), אני צריך להעביר ניקוז חדש, שיופנה לקיר ויעביר את המים בנקוז אופקי למשטח צמוד. זה אומר יציקת בטקל עם מדה והדבקת יריעות חדשות. איש איטום הציע לי לעשות זאת אבל בלי הורדת היריעה הישנה. האם זה אפשרי? היה לי פעם נסיון של הדבקת יריעה על יריעה וזה לא הלך טוב, אבל, הפעם מדובר בשכבת בטקל חדשה. האם זה יכול להצליח או שלא שווה את הסיכון?

    בתודה

    • · שינוי שיפועים בגג עקב בעיות במרזב, הסרת יריעות ביטומניות

      (גבי)

      שלום זליג,

      דעתי כדעתך: "זה לא שווה את הסיכון". עדיף להסיר לגמרי את כל היריעה הישנה ממקומה ורק אחר כך לצקת את השיפועים. (אפשר אגב אפילו למרוח שכבת יסוד צימנטית על כל הגג, בשיטת "רטוב על רטוב", מייד לפני שמבצעים את השיפועים).

      אך תחילה שים לב: ניתן כיום לתקן נזילות ממרזבים באמצעות התקנת טלאי פנימי בפנים הצינור, בדיוק במקום הנכון, מחומר אפוקסי. במקרה שכזה כל פעולות החלפת המרזב והאיטום תהיינה בלתי נחוצות. אם תרצה בכך תוכל להשאיר פרטי התקשרות במדור צור-קשר ונשמח להפנות אותך לקבלן מתאים.

      בברכה,

      גבי

      • · כמה זה מחיר סביר לביצוע בטקל+מדה+יריעה חדשה?

        (זליג)

        קיבלתי הערכות מחיר משני אנשי איטום והמחירים היו בסביבות 7,500 (הזול היה ללא הסרת יריעה ישנה ונשמע לא מקצועי) ומעלה. זה נראה לי מחיר מוגזם ביותר (כמה זה נקרא סביר?). מדובר בשטח של 15 מ"ר בס"כ. העבודה כוללת הסרת יריעה ישנה+יציקת בטקל בגובה של 5-10 ס"מ, תוך שמירת השיפועים הקיימים, שתאפשר העברת צינור פלסטיק דרך קיר מפריד הנמצא קרוב למיקום נקודת הניקוז הישנה, למשטח סמוך הנמצא באותו מפלס. הסיבה שאני לא מתקן את המרזב הקיים בדרך המוצעת, היא, כי יש בו יותר מדי פניות (2 זוויות של 90 מעלות) ואני גם פגעתי בו, כשניסיתי להעביר דרכו צינור גמיש (כך חשבתי) שגם נתקע שם.

        • · מחיר ליציקת בטקל ואיטום גגון מחדש

          (גבי)

          שלום זליג,

          המחיר שקיבלת אינו כ"כ גבוה. יציקת הבטקל והאיטום מחייבת מספר ביקורים במקום. העלות יכולה להישמע בלתי פרופורציונלית יחסית לשטח הגג, אך בסה"כ היא סבירה. יתכן שתוכל להוזיל אותה במעט אך לא הרבה מעבר לכך.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן