הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גגות חוזר

    (חן)

    איזה חומר איטום מתאים לכיסוי של משטח גג שעבר צביעה עם חומר איטום בשם "לגו".

    החומר הנוכחי מכסה יריעות ישנות שכבר אינן אוטמות כראוי אך לאחר היישום שלו נמצא שהוא דביק ואינו נוח להליכה ואני מחפש חומר מתאים שניתן ללכת עליו.

    תודה

    • · איטום חוזר לגג עם יריעות ו”לייגו”.

      (גבי)

      שלום חן,

      ראשית - יש לבדוק אם ה"לייגו" צמוד היטב אל היריעות. מנסיוני הקודם עם החומר הדבר מוטל בספק, במיוחד אם לא בוצעה שכבת יסוד לפני היישום. יש לשים לב לכך שכאשר החומר דביק הוא לעיתים פשוט נדבק לנעליים ונתלש מהגג.

      יש לנסות ולתלוש את החומר מהגג בפינה כלשהי על מנת לראות אם הוא מתקלף בקלות. אם הוא מתקלף בקלות או שיש ספק בנוגע לכך- יש להסירו לגמרי מהגג.

      שנית- יש לבצע תיקונים דרושים ביריעות עצמן מכיוון שבכל מקום שבו היריעה תתנתק מהגג יתלש ביחד עמה כל חומר איטום שימרח מעליה. תיקונים מקומיים של סדקים וכיוצ"ב אפשר לבצע גם עם מסטיק פוליאוריטני (למשל "סיקפלקס 11FC"). אך במקומות שבהם היריעות התנתקו מהגג- ובמיוחד במעקות שבהיקפו, יש לבצע תיקון באמצעות הלחמה של היריעה בחזרה לתשתית. בועות אויר קטנות ביריעות אפשר להשאיר במקומן.

      לסיום- אוטמים את הגג עם חומר איטום משחתי. סוג החומר נבחר ע"פ מצב שיפועי הגג. אם השיפועים תקינים ואין שלוליות או היקוויות מים ליד המרזבים אפשר לאטום בחומר אקרילי ("פוליגג" או "אקרילפז" על סוגיו השונים). אם השיפועים אינם טובים מומלץ לעבור לחומר פוליאוריטני שעמיד במים עומדים (כגון "מאריסיל 250", "היפרדסמו LV" ואחרים, ותמיד מעל גבי שכבת יסוד יעודית.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      חג שמח ושנה טובה

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן