הוספת הודעה חדשה
  • · בועות יבשות בקירות שונים

    (שושית)

    בקירות הדירה השונים בחלל פתוח של סלון+מטבח יש בועות יבשות וקילופים. חלק מהקירות בכלל מקבילים זה לזה. סאגה עם חברת הביטוח/תיקוני נזקי מים. 4 אינסטלטורים אומרים שאין נזילה בבית, אולי הייתה. רק אחד טוען שיש באיזה מקום בעיית לחץ (במקלחת) . מאתר נזילות אפילו לא בדק ומתווסף ל-4. אף אחד לא יודע לומר בעיקר איפה הייתה נזילה - יש קיר משותף אחד בלבד עם שכן שאצלו הייתה לפני כ-4 חודשים נזילה, שתוקנה. הביטוח רוצה לגרד את כל הבועות, לטפל בקירות ולהשאיר להתייבש ורק אחרי תקופה, לצבוע וכו. כמובן שאין לנו את מי לתבוע (ברור שהנזילה לא הייתה אצלנו אבל לא ברור האם זה מרכוש משותף של הבניין-חדר מדרגות למשל, או מהשכן). אנחנו מתלבטים אם לתת להתחיל לעבוד או להביא מומחה - ואיזה, כדי לוודא מניין הנזילה. האם יש או הייתה ואיך באמת לתקן - רק את אזורי הבועות היבשות או את כל הקירות בהם יש נזקים.

    • · בועות בקיר לאחר רטיבות

      (גבי)

      שלום שושית,

      בעקרון יש לגלות מהו הגורם לבעיה ורק לאחר מכן לתקן את הקיר, אחרי שיתייבש לגמרי.

      אך חסרים פרטים בשאלתך שיש לברר אותם בשטח:

      למשל- אם ישנה רטיבות בקיר שגובל בחדר המדרגות יש לבדוק אם הוא חשוף לגשמים. כנ"ל לגבי הקיר שגובל עם השכן. יתכן שישנה בעיה אצלו בדירה , בחדר הרחצה שלו, וכדומה.

      כמו כן לא ציינת בשאלתך אם הרטיבות מופיעה ממש מעל הפנלים, מה שמצביע על קיום רטיבות מתחת לריצוף, או שהיא מופיעה במיקום גבוה יותר בקיר.

      כמו כן יש לבחון אם קיימת בעיית עיבוי בדירה, כתוצאה מחוסר איוורור, שמשולבת עם צביעה לקויה של הקיר. אך את כל אלו יש לבדוק בשטח ולצערי אי אפשר לאתר מכאן את הבעיה.

      בברכה,

      גבי

      • · בועות יבשות לאחר רטיבות

        (שושית)

        לגבי שלום,תודה על תשובתך ולהלן הפרטים החסרים :

        למשל- אם ישנה רטיבות בקיר שגובל בחדר המדרגות יש לבדוק אם הוא חשוף לגשמים. כנ"ל לגבי הקיר שגובל עם השכן. יתכן שישנה בעיה אצלו בדירה , בחדר הרחצה שלו, וכדומה.

        תשובתי: רק קיר אחד גובל בשכן. אנחנו בבניין משותף ואף לא אחד מהמקומות גובל בקיר חיצוני. חוץ מהקיר בסלון הגובל בקיר בסלון של השכן,(רחוק מאד מחדרי הרחצה של השכן ושלי) קיר נוסף הוא בכלל ממול ! קיר אחד הוא גובל בחדר המדרגות , קיר נוסף מאחורי קיר בטון של המעלית וקיר נוסף פנימי לחלוטין מאונך לקיר הגובל בגב קיר הבטון.

        כמו כן לא ציינת בשאלתך אם הרטיבות מופיעה ממש מעל הפנלים, מה שמצביע על קיום רטיבות מתחת לריצוף, או שהיא מופיעה במיקום גבוה יותר בקיר. תשובה: כל הרטיבויות התחילו מעל הפנאלים וטיפסו כלפי מעלה !

        כמו כן יש לבחון אם קיימת בעיית עיבוי בדירה, כתוצאה מחוסר איוורור, שמשולבת עם צביעה לקויה של הקיר. אך את כל אלו יש לבדוק בשטח ולצערי אי אפשר לאתר מכאן את הבעיה. תשובה: מה זה עיבוי בדירה או חוסר איוורור ? איזה בעל מקצוע צריך להזמין ?

        • · רטיבות בקירות דירה, מעל הפנלים

          (גבי)

          שלום שושית,

          סימנים שמתחילים מלמטה ומטפסים כלפי מעלה מצביעים בברור על כך שישנה רטיבות מתחת לשכבת הריצוף. יש לטפל בכך במהירות על מנת למנוע מהמים להמשיך ולנדוד למקומות נוספים בדירה.

          רטיבות שכזו יכולה להתרחש בעקבות גשמים (דרך קירות, מרפסות ומשטחים מרוצפים חיצוניים), או דרך חדרי רחצה. אם הרטיבות החלה ללא קשר לגשמים- כנראה שהבעיה תימצא בחדר הרחצה, ובד"כ בצנרת הניקוז שלה, שנמצאת מתחת לריצוף.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן