הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה בתקרת חניון תת קרקעי

    (בכר מנחם)

    בחניון תת קרקעי אצלנו בבניין יש נזילה בתיקרה שנובע כניראה מאיטום לקוי של גינה שנמצאת מעל, מומחה איטום שבדק את הבעיה הציעה לנו שבמקום "להרים" את כל הגינה ולאטום מחדש דבר שיעלה כסף רב מאד, במקום זאת, פתרון זול יותר להתקין בתקרה מתחת לאזורי הנזילה מעין מרזב שינתב את המים מהנזילה לבור ניקוז. לא מצאתי באינטרנט מידע על שיטה כזאת, האם זה פתרון מקובל?

    • · איטום נזילות בחניון תת קרקעי

      (גבי)

      שלום מנחם,

      לא תמצא באינטרנט מידע ספציפי על שיטה זו מכיוון שמדובר על אילתור (די שכיח) שנועד להימנע מההוצאה הכספית הכרוכה באיטום הגינה.

      פתרונות מסוג זה אינם מומלצים מהבחינה המקצועית מכיוון שריבוי המים ימשיך להזיק לתקרה, כפי שציין קודמי. פתרונות אלו אכן מבוצעים לפעמים אך רק על מנת לחסוך את עלות האיטום היסודי. בסופו של דבר, לאחר מספר שנים נוספות, סביר להניח שתאלצו לבצע ממילא את האיטום היסודי.

      בחלק מהמקרים ניתן אגב לאטום נזילות בתקרות מבפנים, באמצעות תיקוני איטום בהזרקה. איטום שכזה ניתן לבצוע כאשר במקרים שבהם תקרת החניון יצוקה מבטון והנזילה מתרחשת דרך סדקים או קיני חצץ ביציקה. כאשר תקרת החניון עשויה מלוחות טרומיים (חלקם בעלי חלל פנימי) לא ניתן להשתמש בשיטה זו והאיטום מתבצע מלמעלה (מהגינה) בלבד. יתכן שאותו יועץ איטום הבחין בכך ולכן המליץ על איטום הגינה או על אלתור זול יותר לניקוז המים, כפי שתארת.

      בברכה,

      גבי

    • · חדירת מי גינון דרך הבטון גורמת קורוזיה מואצת לפלדת הזיון

      (חגי שושני)
« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן