הוספת הודעה חדשה
  • · עבודה עם טיח גבס

    (עודד)

    גבי שלום,

    שאלה אחרונה- ברור לי שאני לא מקצועי וזה בא עם הנסיון אולם רציתי לשאול מה הסדר בעבודה עם טיח גבס , כי מקריאה וצפייה בסרטונים כל אחד אומר משהו אחר:

    1. עבודה עם מאייקים - זה אפשרי בעבודה של תיקון? שהקיר משובש ? כי לדעתי זה טוב רק שיש לך קיר חדש? והמוכר אומר לי שאני חייב להתשמש במאייקים

    חוץ מזה זה נראה לי שהמיאק דורש עובי רב של שכבת הגבס

    2. סרגלים - יש סרגל מגרד? ויש סרגל החלקה ? האם משתמשים בהם בטיח גבס , כי אני לפחות מנסיון של חדר אחד..שמתי לב שמתי שהשתמשתי בסרגל מיישר

    הוא יצר קצת משקעים וסימנים? ובסרגל גרוד לא מבין מה בכלל התועלת שלו. כלומר לי באופן אישי ראיתי ששימוש רק במלג` עושה את העבודהטוב יותר, כלומר האם צריך להשתמש בסרגלים הנ"ל ומתי ?

    3. שימוש בספוג - האם צריך להרטיב אותי, מתי משתמשים בו כלומר אחרי כמה זמן ( ברור לי שזה עניין של נסיון ) אבל בסרטוןאחד ראיתי המלצה לאחר שעה וארבעים דקות ?, המוכר אמר לי לאחר רבע שעה ? כ"א אומר משהו אחר , זה כמו שאתהשנכנס לחנות אחד אחד אומר לי לרכוש טיח גבס של חברת אורבונד, השני של מיסטר פיקס. ויש שני סוגי ספוג אחד קשיח ואחד רך ? מתי משתמשים בכל אחד מהם? אם בכלל.

    4. בגדול אם אתה יכול לתת את סדר העבודה בטיח גבס ? מספר שכבות ( אני מבין שזה תלוי במצב הקיר , טבורטקס בטוח שלא , אבל אם הקיריחסית בסדר אבל עדיין אי אפשר להסתפק בקלסימו/פרופילה , האם שכבה אחת תעשה את העבודה ? ולגבי התקרה )

    ? מספיק שכבה אחת ? המועדים לשימוש בספוג וכו`. ואני מבין שניתן ליישמו גם בתקרה וגם בקירות ( העיקר לא ליישם במקלחת).

    5. אני לפחות מנסיון שלי - הבנתישהטיח גבס צריךלהיות סמיך , אח"כ הוא לא נתפס טוב על הקיר , זה מה קרה לי בהתחלה הוא היה דליל ולא נתפס טוב.

    תודה מראש!

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן