הוספת הודעה חדשה
  • · איטום

    (טניה)

    אצלנו בבניין משותף יש נזילה בגג בחיבור בין בניה ישנה לתוספת בניין חדשה. הזמנו איש מקצוע שיעשה לנו זפת. אך זה לא פתר בעיית הנזילה ובנוסף גם מיקום של מקור הנזילה נשאר לא ידוע. הזמנו חברה שמגלה נזילות בעזרת מכשיר אינפרה אדום. הם קבעו שהנזילה קיימת בגלל איטום רולקות לקויי והמליצו לשים יריעות על המקום הבעייתי. השאלה היא מי אחראי על התיקון? האם מי שעשה לנו את הזפת צריך לשים יריעות? כי הוא טוען שלפתור את בעית הנזילה (איטום רולקות) אפשר רק עם יריעות ואותו הזמינו לעשות זפת. הדיירים טוענים שהוא הוזמן לעשות איטום ובאחריותו לעשות כל דבר שיפסיק את הנזילה. מי לדעתכם צודק?

    • · תיקון רולקות

      (גבי)

      שלום סניה,

      לא ברור מדוע קבע הקבלן (או חברת הביקורת) שאפשר לאטום את הרולקות רק עם יריעות. אפשר לאטום את הרולקות, או כל דבר אחר, גם בעזרת זפת חמה. (אתם יכולים גם לבקש מחברת הביקורת שתציין זאת בדוח שלה).

      מהתאור שמסרת נראה כי הקבלן פשוט מנסה להתחמק מהמטלה או לקבל עבורה תשלום נוסף. הקבלן אמור להיות אחראי על הנזילה ועליו לתקן אותה באמצעות זפת ולא באמצעות יריעות ביטומניות.

      גם ענין הבדיקה עצמה לא היה אמור להתרחש משום שכל בעיית הנזילה היא בעייתו של הקבלן ולא הבעיה של ועד הבית. אם הבדיקה העלתה שיש בעיה ברולקות או בגג עצמו , הרי שזו אחריותו של הקבלן לתקן אותה. מכיוון שמלכתחילה הוא לא היה אמור לבצע אטימה עם יריעות - עליו לבצע זאת עם זפת. לא תוכלו לחייב אותו לבצע את התיקון עם יריעות אך לעצם הענין זה כלל לא משנהבאיזה חומר הוא ישתמש.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן