הוספת הודעה חדשה
  • · יריעות על גגות קטנים

    (מנחמי)

    יש לי בבית 4 גגות קטנים בצידי הגג הראשי. הקבלן אומר שלא כדאי לעשות איטום על גגות אלו עם יריעות אלא עם חומרי איטום אחרים. האם זה נכון ?? מדובר בבית בשלבי בניה סופיים וכבר השבוע אנו חייבים לבצע את כל עבודות האיטום לפני הגשמים. תודה על תשובתכם המהירה.

    • · יריעות ביטומניות על גגונים.

      (גבי)

      שלום, יריעות ביטומניות הן בדרך כלל האיטום הטוב ביותר לגגות ולגגונים, אך במקרה של גגונים מסובכים לבצוע ניתן לאטום אותם גם בחומרי איטום אחרים. גגונים קשים לבצוע הם גגונים קטנים מאוד עם קירות בהיקף או כאלו הממוקמים בפינות ואשר הגישה אליהם קשה לריתוך יריעות. יחד עם זאת יתכן כי הקבלן פשוט מנסה לחסוך בעבודה משום שזמן הבצוע של גגונים קטנים גדול בהרבה מזה של גגות גדולים עקב הצורך בעיבוד היריעות בקירות ובפינות, ביצוע חיתוכים רבים ביריעות וכדומה. לדוגמא- זמן בצוע של 3 גגונים עם 20 מ”ר סה”כ (לשלושת הגגונים) הנו זהה לזמן ההלחמה של יריעות בשטח של כ 50 או 70 מ”ר. כך שהעלות עבור הקבלן גבוהה יחסית לשאר שטח הגג. לא ניתן להעריך מכאן את המצב. בכל מקרה נכון לבצע יריעות בגגונים שבהם אין קושי מיוחד. בשאר הגגונים ניתן בהחלט לבצע איטום בחמרים אחרים משחתיים, במריחה. הכל תלוי כמובן גם במה שהוסכם מראש עם הקבלן.

      • · חומרי אטימה לגגונים

        (מנחמי)

        האם אפשר לבצע אטימה בגגונים האלו גם עם חומר אקרילי כמו פוליגג ? וכמה זמן צריך לתת לזה להתיבש לפני הגשם ? תודה רבה על העזרה.

        • · אפשר.

          (גבי)

          אבל בתנאי שלגגונים יש שיפועים טובים ללא שלוליות או הצטברות מים ליד המרזבים. יש להמתין 3-4 ימים ללא גשם לאחר הבצוע. בנוסף יש לקחת בחשבון עוד יומיים לבצוע בשתי שכבות. כך שבסך הכל צריך כ 6 ימים ללא גשם.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן