הוספת הודעה חדשה
  • · צביעה על קיר רטוב

    (מזל)

    שלום,יש לי בעיה של קירות רטובים שאין לי זמן לתת להם להתייבש כראוי. אני צריכה לצבוע בימים הקרובים. (או יותר נכון- אתמול..)שמעתי על שיטה לפי יש למרוח סוג-כלשהו-של-דבק על הקיר על מנת שיגן על הצבע החדש.מישהו/י מכם/ן יודע/ת על מה מדובר? המלצות על חומרים ספציפים?טיפים? תודה מראש!

    • · צביעת קיר רטוב

      (גבי)

      שלום מזל,

      לצערי השמועות ששמעת אינן מדוייקות. לא ניתן לצבוע על גבי קיר רטוב ויש לאפשר לו להתייבש לגמרי, אחרת הרטיבות שכלואה בתוכו תגרום לצבע להתקלף, בעת שהיא תתנדף החוצה.

      ניתן לזרז את ייבוש הקיר על ידי שימוש במפזר חום או מאוורר. לאחר הייבוש , יש לתקן את הקיר במקומות הנחוצים, באמצעות שפכטל לחדרים רטובים, כגון "אלטק ויולט" של חברת נירלט. אין להשתמש בשפכטל רגיל ("פוליפילה") משום שהאחרון סופח רטיבות במהירות והצבע יתקלף מעליו.

      לפני הצביעה מומלץ לבצע שכבה של חומר יסוד מסוג "בונדרול". את הצביעה עצמה ניתן לבצע בצבע אקרילי רגיל (סופרקריל) או בצבע נגד עובש כגון "אקרינול" או "נירלט לאמבט". ניתן גם להשתמש בצבע מסוג "דורבוסים" של חברת יעקבי, אשר מיועד לצביעה על גבי קירות לחים או "צהובים" מרטיבות, אך יעילותו מוטלת בספק, במיוחד כאשר הקיר לח מאוד.

      כל החומרים הללו יסייעו בשמירה על הצבע, אך בכל מקרה יש להמתין לייבוש מלא של הקיר. לשיקולך.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן