הוספת הודעה חדשה
  • · תיקוני זפת בגג

    (יאיר)

    שלום. על גג ביתנו המשותף יש צורך להסיר בלטות ולבנים ששימשו להעמדת מזגנים וקולטי שמש עליהם. כיצד יש להסירם ואח``כ למלא את השקעים שישארו לאחר הוצאתם כולל האיטום הסופי.

    תודה מראש.

    בברכה. יאיר.

    • · תיקוני זפת

      (גבי)

      שלום יאיר,

      את המרצפות ניתן להוציא בכוח באמצעות גרזן / פטיש / איזמל.

      במידה ונשאר שקע עמוק יש למלא אותו תחילה עם תערובת צימנטית מועשרת בדבק. יחס התערובת יכול להיות 1 מלט ל 3 חול, ועם דבק מסוג לטקס SBR בתוך התערובת, ביחס של כ 20 אחוז מהמים. יש ליישר את השטח או אפילו להגביה אותו מעט יותר מהמפלס הנוכחי של הגג. יש לנקות את צידי התיקון כך שחומר האיטום יוכל להאחז היטב גם על גבי השטחים הסמוכים.

      לאחר הייבוש ניתן לכסות את התיקונים עם זפת חמה (ופריימר מסוג פלינקוט או פריימר ביטומני אחר). אם אין ביכולתך להשיג זפת חמה אז תוכל גם לבצע את התיקון עם חומר ביטומני משחתי כלשהו, כגון מסטיגום, וכולל פריימר ביטומני מתאים. תוכל להשיג את החומרים הביטומנים כמעט בכל החנויות לחומרי בנין.

      לאחר הייבוש של החומר הביטומני יש להלבין אותו עם צבע או סיד. לשם היצמדות טובה של חומר ההלבנה אל החומר הביטומני כדאי להתיז מעט חול על גבי החומר הביטומני - בעודו טרי.

      אפשרות אחרונה , יותר קלה , אך פחות טובה : לאטום עם חומר אקרילי כגון פוליגג. שכבה ראשונה דלילה ואחר כך שתי שכבות נוספות. ראה המלצות על גבי האריזה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן