הוספת הודעה חדשה
  • · איטום בין הקרמיקה לשיש של המטבח

    (דורית)

    הרובה בין הקרמיקה לשיש של המטבח יוצאת כל הזמן.כאשר נעשה השיפוץ לא הושאר מספיק מקום לרובה.נאמר לי שזו אחת הסיבות שהרובה לא נתפסת.כיצד הכי טוב וגם יפה חזותית לאטום אזור זה.

    אודה על תשובתכם

    • · חיבור בין שיש מטבח לקרמיקה

      (גבי)

      שלום דורית,

      התופעה שהזכרת מאוד נפוצה.

      אין לאטום את החיבור עם חומר צימנטי (רובה) אלא עם חומר גמיש.

      החומר המועדף הוא חומר גמיש מסוג סיקפלקס 11FC. עם מעט סבלנות ניתן לקבל מראה חלק ונאה לעין. תחילה יש להסיר את החלקים הרופפים ורצוי אף להסיר את כל הרובה הקיימת ולנקות היטב את האזור משיירי אבק. אם המקום רטוב- ניתן לייבש אותו עם מפזר חום חשמלי או פן לשער.

      הסיקפלקס מגיע בטיובות , שמתאימות לאקדח סיליקון. על מנת לקבל מראה עדין ודק יש לחתוך את הפיה של האקדח מעט, כך שהפתח בקצה האקדח לא יהיה רחב יותר מכ 3 מ"מ. לאחר מכן מזריקים את החומר למקומו בצורה של פס אחיד וישר, על גבי מקום החיבור.

      תהליך ההחדרה וההחלקה של החומר בצורה יפה, מתבצע בקלות באמצעות אצבע טבולה במי סבון. יש להכין תערובת של מיים +סבון כלים (50/50). טובלים את האצבע במי הסבון ומתופפים מעט על גבי החומר על מנת להחדירו פנימה אל הפינה / החריץ. לאחר מכן מעבירים את באצבע על גבי החומר הלוך ושוב, מיישרים את החומר ומחליקים אותו עד שיראה יפה וחלק. מי הסבון מונעים מהחומר מלהדבק אל האצבע- והתוצאה שמתקבלת היא פס אחיד ונאה. יש לעבוד בזהירותולהשתדל שמי הסבון לא יגלשו אל המקומות שאליהם אמור החומר להדבק.

      עודפים או כתמים ניתן לנקות עם מטלית מהולה בטינר או טרפנטין- מייד לאחר סיום העבודה , כשהחומר עדיין טרי.

      הערה אחרונה:

      מומלץ להשתמש בחומר יסוד שמגיע עם הסיקפלקס, אך מכיוון שחומר היסוד יקר ונמכר בכמויות גדולות יחסית, ניתן לוותר עליו. לחילופין ניתן גם להשתמש בחומרים סיליקונים אחרים במקום הסיקפלקס, אך הסיקפלקס מומלץ ומחזיק מעמד זמן רב יותר.

      שיהיה בהצלחה עם ה"פרוייקט"..

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן