הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג

    (אייל)

    שלום לכם, אני זקוק לתשובה בהקדם . אני נכנס בשכירות לדירה בקומה אחרונה של בניין בן 60 שנים לערך . הזיפות והאיטום שעשו בשנים האחרונות לא היה מקצועי ועתה כשרציתי להיכנס, תוך מספר ימים התקרה בשני חדרים התמלאה ברטיבות ויש כרגע לפחות 5 מוקדים שכמעט ומטפטפים . לאור הגשמים האחרונים ולאור מה שצפוי מה אתם מציעים לי לעשות ? הבניין מוכן לזפת אבל רק בקיץ וכרגע יש לי כוונה לקנות פוליגג או כל חומר אחר ולטפל בנושא ביסודיות . הציעו לי לחכות עד סוף מרץ לפחות ואז לאטום אז מכיוון שאטימה של הגג עכשיו בפוליגג לדוגמא תתפוצץ זאת בגלל לחץ של הרטיבות בתיקרה . מומחה גדול אני לא ואין לי מושג לגבי אמיתות הדברים. זה נכון ? אני לא גר שם עדיין ולא לגמרי לחוץ, אבל כן רוצה לסגור את הנושא . מה הצעתכם ?

    • · תשובה מהירה :

      (גבי)

      ניתן לבצע פוליגג אך ורק באם לא קיימים מים עומדים , דהיינו שלוליות. שלוליות ממיסות את הפוליגג והוא לא יהיה יעיל. לחילופין תוכל לבצע מריחה זמנית של חומר ביטומני משחתי כגון מסטיגום, במקומות מסוימים בגג. אבל זוהי פעולה זמנית בהחלט ולתקופה קצרה מאוד. בכל מקרה יש להמתין למספר ימי שמש לפני בצוע העבודה ורצוי לפתוח מקומות רופפים כך שרטיבות כלואה תוכל להתנדף החוצה. במקרה של ביצוע העבודה בפוליגג יש לוודא שלא ירד גשם גם 48 שעות לפחות לאחר סיום העבודה. מקווה שזה עוזר במשהו... בהצלחה.

      • · ...בהמשך ...

        (אייל)

        תודה תודה תודה ... על התגובה הסופר-מהירה ! ”מקומות רופפים” - מהגג או מהתקרה ? מה אתה מציע לעשות עם התקרה בבית ?

        • · מקומות רופפים בגג עצמו.

          (גבי)

          במידה ותראה חתיכות זפת רופפות אשר רטיבות יכולה להתחבא מתחתן- הסר אותן ותן לגג להתייבש תחת השמש איזה יום יומיים- לפני בצוע התיקונים. לגבי התקרה בבית אין מה לעשות. צריך לתת לה להתייבש לחלוטין לפני שמתקנים וצובעים.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן