הוספת הודעה חדשה
  • · נקז במרפסת

    (דני)

    שלום:ריצפתי מרפסת, והרצף הניח את הנקז על צינור הניקוז ושם מסביב חצץ ולדבריו הוא אומר:שבמידה ואם יהיו מים מתחת לריצוף אז המים יחלחלו בין הנקז לבין הצינור וירדו לתוך הצינור .

    האם זה תקין לעשות דבר כזה או שצריך להכניס את הנקז בתוך הצינור?

    לעומת זאת אצל השכן שלי הרצף הכניס את הנקז בתוך הצינור ומה שקרה לו כנראה בגלל זה שכל הרובה באזור של הניקוז השחירה .האם זה גם בגלל שהרצף הכניס את הנקז לתוך הצינור? ואז לא היה למים שמתחת לריצוף לאן לצאת?

    תודה רבה

    • · נקז, גג מרוצף

      (גבי)

      שלום דני,

      קיימים מספר סוגים של נקזים ולא ברור מהתאור שלך במה בדיוק השתמשו אצלך או אצל השכן. האם נעשה שימוש בנקז חרושתי (שעשוי במפעל) או באילתור אחר שנעשה ע"י הקבלן ? למעשה -רק תמונה של הנקז תעזור להבין במה מדובר.

      לשאלתך:

      נקז תקני אמור להכנס את תוך הצינור ולא לשבת מלמעלה. המים שמתחת לריצוף אכן חודרים ברווח שבין הצינורות. לא אמורה להיות בעיה של השחרת הרובה. השחרת הרובה באזור יכולה להצביע על בעיה מסויימת (הצטברות של רטיבות שאיננה מצליחה להתנקז מטה לצינור) אך יתכן שמדובר פשוט על הצטברות לכלוך משום שאזור זה מטבעו מקבל את הלכלוך שבשטח הגג.

      ראה גם נקזים למרפסותבקישור המצורף. ללא מראה של הנקזים עצמם קשה מאוד להבין במה מדובר. אם תצרף תמונה או הסבר מדוייק -נשמח לעזור הלאה.

      שב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן