הוספת הודעה חדשה
  • · עובש באיטום סיליקון בין האמבטיה לקרמיקה.

    (רביד)

    איזה חומר ניתן לשים בין האמבטיה לבין הקרמיקה שאינו סופג עובש. כמו כן יש לי בין אריחי הקרמיקה רובה אקרילית לבנה (3 מ”מ פוגה) שגם היא מקבלת עובש. תודה.

    • · סיקהפלקס.

      (גבי)

      שלום, ניתן לשים חומר מסוג סיקפלקס FC11 בין האמבטיה לקרמיקה אך יש להקפיד על כך שיווצר שיפוע מספיק כך שלא יעמדו מים על גבי החומר. בנוסף ניתן לנקות את העובש במקרה ונוצר, באמצעות מלבין (אקונומיקה). אותו הכלל לגבי הרובה בין אריחי הקרמיקה. העובש נוצר כאשר קיימת אפשרות למים לעמוד במקום כך שיש למלא את הפוגות. כל זאת בהנחה שהרובה שהשתמשת בה מיועדת למקומות רטובים ושאיננה סופגת רטיבות.

      • · כיצד עובדים עם סיקה פלקס

        (מני גלס)

        שלום רב. כתוצאה מהרחבת הביית לפני כ-7 שנים נוצר סדק של כ:1 ס"מ בחיבור בין המיבנה הישן לחדש.הצבעי אומנםמילא החריץ בסיקהפלקס אלא שהגימור ניראה נורא !!!.במקום שיהיה שטח נקי וישר בחיבור, ישחלקים בולטים וחלקים שקועים לאורך כלהחיבור (כ:6 מטרים). כיצד ניתן לתקן המצב.???

        • · תיקון סדק פנימי

          (גבי)

          שלום ,

          אני מניח שהכוונה לסדק פנימי ?..

          אם הסדק פתלתל וישנם הבדלי גבהים במקומות שונים- הצבעי לא יוכל לתקן זאת עם סיקפלקס בלבד. סדק שנוצר בין שני מבנים הנו תוצאה של כשל בתכנון : היה אמור להיות שם תפר התפשטות בין המבנים בכדי למנוע את התופעה.

          לצערי לא ניתן לתקן את הסדק עם הסיקפלקס לבד. אם הצבעי לא הצליח ליישר את האזור בעזרת שפכטל וסיקפלקס, הדרך היחידה היא לכסות את אותו אזור עם לוח גבס כלשהו , או "לייסט" , בצורה שתראה כמו "עיצוב" שתוכנן כך מלכתחילה.

          אם תפרט יותר נתונים נשמח לעזור.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן