הוספת הודעה חדשה
  • · ריצוף בחדרי רחצה

    (עירית)

    שלוםאנחנו מתכננים לרצף את הבית בטרצו עשוי מגודל אבנים 2-3. במרצפות מצר אמרו לנו שאין בעייה לרצף גם את חדרי הרחצה באותה מרצפת מכיוון שלא משתמשים בחול ואז אין בעייה שמים יחדרו למרצפת מלמטה. אני באופן אישי לא אוהבת רצפת קרמיקה ובאמת מעדיפה לשמור על ריצוף אחיד בכל הבית. האם חייבים קרמיקה ברצפת חדרי הרחצה? האם יש טיפול וציפוי מיוחד לריצוף טרצו בחדרים אלו? בנוסף - אם ארצף בטרצו אז רצפת המקלחון תהיה יציקת מוזאייקה. אני חשבתי שאם עושים כבר יציקה בחדרון הקטן הזה, למה כבר לא לצקת את כל החדר במוזאייקה? יש בעייהאם זה? מה שיטות הטיפול בחומר זה מבחינת עמידות לאורך שנים ומניעת החלקה?תודה

    • · חדרי רחצה

      (גבי)

      שלום עירית,

      למעשה כבר ידועים לך היתרונות והחסרונות של ריצוף עם מרצפות טרצו או עם מוזאיקה. באופן כללי וכפי שציינת בעצמך - מרצפות טרצו סופגות רטיבות במהלך השנים, כמו גם המוזאיקה. כך שהנוהג הוא לרצף עם גרניט פורצלן או עם קרמיקה. יחד עם זאת, (ומכיוון שגם אני מאוד אוהב טרצו..) - אם את מודעת לסיכונים ולעובדה שיתכנו שינויים במראה של הריצוף בעתיד- תוכלי ללכת על זה. הענין פשוט נתון לשיקולך לנוכח היתרונות והחסרונות.

      לענין המוזאיקה - חשוב כמובן למצוא בעל מקצוע "ותיק" בתחום שיידע לבצע אותה באופן מקצועי לגמרי.

      הגנה על הריצוף או על המוזאיקה ניתן לבצע באמצעות סילר, פעם בשנה שנתיים. מומלץ גם לדאוג שהאזור יהיה מאוורר במשך שעות היום.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן