הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בפינה של החלון

    (גל)

    שלום:יש לי חלון עם תריס גלילה בכיוון מערב לאחר הגשם ביומיים האחרונים מופיע לי בפינה התחתונה של החלון למטה רטיבות יש לציין שכל חורף יש את הרטיבות במשך 3 שנים באותו מקום וכל זאת רק לאחר שיורד כמה שעות של גשם (כתם בקוטר של 20 ס"מ)כמו כן בקיץ האחרון לפני החורף מרחתי סילר טוב על הסף(שיש)סביב לכל הקיר מבחוץ אטמתי את המפגש של החלון עם הקיר בסיקאפלקס fc 11 ועדיין לא ברור לי מהיכן נכנסים מים שגורמים לרטיבות האם כדאי לפרק את החלון כולו ולבצע אטימה מחדש .אשמח לקבל פתרון והמלצה על בעל מקצוע מאזור חיפה לפתרון הבעיה

    תודה רבה

    • · רטיבות מתחת חלון

      (גבי)

      שלום גל,

      התופעה שציינת מאוד נפוצה אך יתכנו לה מספר גורמים. רשימה אפשרית נמצאת במאמר על איטום חלונות ותוכל להשתמש בה כהדרכה כללית.

      הבעיה הקבועה במקרים כגון אלוהיא שיתכן שיהיה צורך בשני בעלי מקצוע שונים: אחד לאיטום ואחד לחלון. כך שאם הנך מסוגל לבצע את חלק מהעבודות בעצמך, זה יכול להשתלם. נסה תחילה לעקוב אחר ההצעות במאמר הנ"ל. במיוחד שים לב לאיטום הקיר עצמו : גם אם לא תראה בעין סדקים נימיים, מומלץ למרוח שם סילוקסן. בנוסף בדוק את האיטום בחיבור הפנימי שביןהמשקוף התחתון לאנכי (בפינה).

      לצערי אינני מכיר בעלי מקצוע שעוסקים בכך בחיפה. ההצעה הטובה ביותר להערכתי, היא לגשת לפתרון בשלבים. רק אם אין ברירה : מסירים את החלון, כפי שציינת.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן