הוספת הודעה חדשה
  • · נזילות קלות בגג רעפים – האם זה בסדר?

    (ברוך)

    שלום,אתמול שמתי לב שבגג הבית שלנו החלו טפטופים איטיים במהלך הגשם, מופיעות טיפות בין הרעפים (במקומות רבים בגג) שמטפטפות בקצב מאד איטי (בערך טיפה כל 2 דקות).שאלתי את גיסי שהוא קבלן הוא טוען שזה בסדר, בכל גג רעפים ישנו טפטוף קל מאד בין הרעפים.שאלתי היא - 1. האם זה נכון?2. אנו גרים בבית כבר 3 שנים ואני כמעט בטוח לחלוטין שלא היו טפטופים בשנים קודמות, למישהו יש מושג מה יכל להשתנות השנה? (אולי הגשם חזק יותר השנה??)3. אם זה לא תקין, מה ניתן לעשות? הרעפים אינם ישנים (10 שנים) והם שלמים ומונחים כראוי.תודה מראש,ברוך

    • · נזילות מגג הרעפים

      (גבי)

      שלום ברוך,

      בעת גשם לא אמורה להתרחש שוםנזילה או טיפטוף מגג הרעפים. מדובר על ליקוי כלשהו. יתכן שמדובר על ליקוי קל במיקום הרעפים ובמקרה זה הבעיה פעוטה. אם קיימת בעיה רצינית יותר אז יתכן צורך בבצוע שכבת אטימה מתחת לרעפים. רעפים בני 10 שנים אינם נחשבים "עתיקים", כך שהבעיה כנראה שאיננה עם הרעפים עצמם. מומלץ לבדוק את מיקום הרעפים ו/או לקרוא לגגן.

      בברכה,

      גבי

      • · עדכון

        (ברוך)

        תודה על התגובה.עדכון - דברתי עם מספר גגנים והם המליצו שאפנה לחב` חסין אש (יצרנית רעפי טרה קוטה) היות וזו בעיה ידועה - חלחול של מיים בין ודרך הרעפים. פניתי, אז מסתבר שעל אחריות אין על מה לדבר (האחריות היא ל7 שנים) אבל נפלתי על איש מכירות שהודה שלפני 12 שנה הייתה כנראה בעיה כזו ומאז הם הוסיפו ציפוי סיליקון לתהליך יצור הרעפים. הוא המליץ לקנות סיליקון נוזלי להתיז אותו על הרעפים (לאחר שהם יתיבשו). מה אתה חושב? עד כמה שאני יודע לסיליקון נוזלי אין עמידות גבוהה במיוחד. ברוך.

        • · מעבר רטיבות דרך הרעפים

          (גבי)

          שלום ברוך,

          אם אכן קיימת ספיגה של רטיבות דרך הרעפים עצמם, הפתרון של הספגתם בחומר סיליקוני תהיה יעילה. כמובן שעדיף להחליף את הרעפים אך אני מניח שהענין "אבוד".

          ניתן להספיג את הרעפים עם חומר איטום מסוג סילוקסן, שאינו על בסיס מים. החומר מחזיק מעמד לשנים רבות (10 שנים על פי הוראות היצרן) אך מומלץ לבצע טיפול חוזר מדי כחמש שנים. ראה את המאמר על איטום קירות חיצוניים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן. שים לב שאין לאפשר מגע של החומר עם חומרים ביטומנים שאולי נמצאים בסביבה, משום שהוא ימיס אותם.

          כמו כן קיימים בשוק צבעים לציפוי רעפים בהם תוכל להשתמש גם כן.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן