הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות תיקרה לאחר גשם הנובעת מסדקים בין הרצפה למסילת דלת אצל השכן מלמעלה

    (יהודית תירוש)

    שלום. מזה עשור אנו מתמודדים עם בעיות רטיבות לאחר גשמים שמקורן בבניה לא איכותית ושאף גברו

    לאחר ניסיונות תיקון לא מקצועיים של הקבלן. אחת הבעיות היא רטיבות הנובעת מסדקים בין הריצוף למסילת הדלת החוצצת בין הסלון לבין המרפסת אצל השכן מעלי. הוא אינו מוכן לאטום את האיזור בטענה שהאחריות היא על הקבלן. (שדי מתעלם גם הוא מאחריותו). לפני שאני מגיעה לבתי משפט הייתי רוצה לדעת אם יש דרך בה אני אוכל לאטום את האיזור באופן הפוך ולעזור לעצמי ללא סיוע השכן. תודה.

    • · מרפסת מרוצפת

      (גבי)

      שלום יהודית,

      לא ניתן לאטום את הרטיבות מהצד שלך. רטיבויות בתקרה לא ניתן לתקן באופן יסודי באמצעות איטום שלילי (פנימי). חובה לאטום מלמעלה.

      לטיפול מקיף יהיה כנראה צורך בהרמת כל הריצוף של אותה מרפסת. לא כדאי להתעסק עםתיקונים מקומיים שכפי שראית בעצמך- לרוב אינם מועילים.ההנחה שחדירת הרטיבות נגרמת מאותו רווח בין הריצוף למסילה היא הגיונית- אך אינה ודאית. חובה לפתוח את המרצפות באזור זה ולראות מה קורה, וגם אז תמיד קיימת אפשרות תאורתית שהפגיעה באיטום מתרחשת במקום מרוחק יותר. ראי את המאמר על איתור נזילות בגגות מרוצפים או מרפסות. לעבודת אטימה מקצועית של מרפסות ראי גם את המאמר על איטום מרפסות או גגות מרוצפים באמצעות יריעות ביטומניות.

      אם ברצונך להגיש תביעה, רצוי להגישה בצרוף דוח ממהנדס או מיועץ אשר מציין את האפשרויות הנ"ל ומצדדבעבודה יסודית ולא בתיקון עליון. תיקון עליון (ללא הרמת חלק מהריצוף או כולו), כלל איננו מטפל במקור לבעיה- שנמצאת מתחת לריצוף.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן