הוספת הודעה חדשה
  • · מילוי חרצים

    (דור)

    שלום

    אני מקווה שאכל למצא את התשובה לבעיתי כאן.

    בשטח העבודה שלי יש חריצים בין "בלוקים" של הבטון [ אני לא יודע איך קוראים לזה ] ,

    בעבר ניסיתי למלא עם מלט + דבק אבל המלגזה [ לערכתימשקלה 3-4 טון ] מפוררת את המלט.

    האם יש לך רעיון לחומר שאני יכול להשתמש בו?

    חשבתי על זפת עם אבנים קטנות....

    • · סדקים , תפרי התפשטות בבטון

      (גבי)

      שלום דור,

      קיימים חומרים יעודיים לצורך אטימה של סדקים (ברוחב משתנה), או של מירווחים ("תפרי התפשטות") בין יציקות. שאלתך אינה ברורה מספיק : לא ברור אם כוונתך לתפרי התפשטות (רווח של כ סנטימטר בין שתי יציקות ברצפה), או אם הנך מתכוון לסדקים נימיים ואחרים שנוצרו ביציקה עצמה.

      כאמור- ישנם חומרים שמיועדים למטרתך ועמידים בעומס המלגזות. אנא פרט יותר נתונים ונשמח לעזור הלאה.

      בברכה,

      גבי

      • · גודל מרווחים

        (דור)

        ישנו מרווחים בין גודל של 1ס"מ עד 5 ס"מ ועם הזמן יש בורות שיכולים להגיע לעומק 4-5ס"מ.

        • · סדקים, תפרים שברים ברצפת בטון

          (גבי)

          שלום דור,

          עדיין חסרים נתונים על אופי הבעיה. האם מדובר בלוחות בטון ברצפה, בגודל של כ 3 על 3 מטר כ"א ?..

          כאשר יוצקים רצפות בטון נהוג לצקת ריבועים שכאלה עם רווחים (תפרי התפשטות) בינהם. את תפרי ההתפשטות האלה, שרוחבם בדרך כלל כסנטימטר אחד, אוטמים עם חומר גמיש כגון סיקפלקס PRO. אין לאטום אותם עם חומר צימנטי.

          כאשר מדובר עם שברים בלוח עצמו או בדפנות הענין שונה. שברים וסדקים שכאלה מתקנים עם חומר צימנטי חזק במיוחד. בעגה המקצועית קוראים לחומרים אלו בשם "גראוט צימנטי". התיקון עצמו מתבצע כלהלן:

          1. עם דיסק חשמלי ולהב יהלום חותכים את הדפנות של השבר בקו אנכי ישר. כך שהדפנות של הקטע שאותו מתקנים יהיואנכיים.

          2. לאחר מכן מנקים את האזור מכל שרידי בטון ואבק.

          3. שופכים לתוך ה"בור" את התערובת של הגראוט הצימנטי. החומר מיימי (נוזלי) יותר מתערובות בטון רגילות ומתפלס בעצמו בתוך הבור. ממלאים את הבור עד למפלס הרצפה.

          4. מניחים לחומר להתייבש למשך 24 שעות. למחרת , אם ישנם עודפים של החומר במקומות מסויימים , מלטשים אותם עם דיסק ולהב ליטוש למוזאיקה.

          גראוטים צימנטים שמתאימים למטרה זו הם סיקה גראוט 214 או 314. החומרים עמידים לעומס מלגזות ואין כל חשש משבירה כאשר העבודה מבוצעת עם חיתוך הדפנות- כמתואר לעיל.

          תיקונים מקומיים ללא חיתוך הדפנות מועדים להכשל. כך שחובה לבצע את העבודה על פי המפורט לעיל. (במקרים קיצוניים אפשר להשתמש גם בחומרים אפוקסים אך לרוב אין צורך בכך).

          סדקים נימיים (מילימטרים בודדים) ניתן למלא עם חומר אפוקסי נוזלי, בהזרקה אל תוך הסדק.

          זהו פרוט השיטות, באופן מאוד כללי. אני מקווה שמצאת תשובה לשאלתך . אם לא- עדיף יהיה שתצרף תמונה. תוכל לפנות גם לייעוץ אל חברת גילאר, בקישור המצורף.

          שב"ש,

          גבי

          • · מקווה שהאיכות מספיק טובה

            (דור)

            בעבר ניסיתי להשתמש ב סיקה גראט 200 עם הזמן פשוט מתפורר

            אבל לא ניסרתי את הדפנות.

            • · שיקום רצפת בטון

              (גבי)

              התמונה ברורה.

              ללא חיתוך הדפנות אין סיכוי שתיקונים מסוג זה יחזיקו מעמד משום שעובי החומר בקצוות תמיד יהיה דק מדיומאוד רגיש לשבירה.

              בהצלחה,

              גבי

    • · ערכות תיקון רצפות - תיקון סדקים ומשטחים

      (שלמה)

      דור שלום,

      אנא עיין באתר שלנו תחת הקטגוריה "צבעים וערכות תיקון רצפות". תמצא שם קיטים ייעודיים לתיקון שברים, לתיקון סדקים ותפרי התפשטות.

      ייבוש מהיר (כ 20 דקות וניתן להמשיך לעבוד).

      כתובת האתר www.dashro.com/safety

      נשמח לעמוד לרשותך 052-3-227-484

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן