הוספת הודעה חדשה
  • · תודב ושאלה חשובה

    (אברהם)

    נכבדי תודה רבה מכל הלב על התשובה המהירה והטובה, ישלי בעיה קשה שאין אני יודע מה לעשות, ישלי דירה בקרית מוצקין לפני כעשר שנים היו לי לאורך קירות מסביב לחדר אמבטיה ולאורך קירות מסביב לחדר תוש חדר הורים בגובה 20 סמ מהרצפה פס התנפחות סיד קירות, כאילו נזילת מיים וכן ליד יציאההמיים ממכונת כביסה, החלפתי את כל צינורות המיים והביוב בדירה, עשר שנים שקט ועכשיו הכל חזר כאילו כלום, סימני נזילה גם במקומות שלא עובר צינור מיים, ישלי ביטוח בחברת כלל וכן ביטוח מיים, יש אינסטלטור שמוכן לבוא ורק לבדוק היכן הנזילה בצילום ורוצה 1000שח, השאלה אין אני יודע היכן להתחיל לפעול אבקש תשובתך

    • · טיפול ברטיבות

      (גבי)

      שלום אברהם,

      הבעיה מוכרת..

      מנסיוני עלי להדגיש תחילה שני דברים:

      1. בכל מקרה אל תסמוך על מה שיאמרו לך מחברת הביטוח, או מישהו שיגיע מטעמם. לעולם לא יאמרו לך את האמת ביושר אלא רק ינסו למזער לעצמם את הנזקים. זה מה (שהם חושבים..) שמתפקידם לעשות.

      2. מומלץ להביא שמאי או מהנדס פרטי (לא מטעם הביטוח) אשר יכין דוח על הנזקים ויבדוק את מקור הנזילה. ניתן לתאם את הבדיקה של המהנדס או של האינסטלטור ביחד עם הבדיקה של נציג מטעם חברת הביטוח. במהלך הבדיקה יש לקחת צילומים של הבעיה , של הנזקים, ושל מה שמתגלה ע"י האינסטלטור.

      קרוב לוודאי שישנה רטיבות רבה מתחת לשכבת הריצוף, באותם המקומות בהם ישנם סימני רטיבות על הקירות. ברוב המקרים הפתרון הנכון הוא לפרק את הריצוף במקומות האלה ולהחליף את המילוי הרטוב שמתחת לריצוף. כנראה שישנה גם בעיה באיטום של חדר הרחצה או של חדר הכביסה- אחרת הרטיבות לא היתה עוברת לחדרים אחרים בבית.

      בכל מקרה על חברת הביטוח לכסות את הנזקים כולם , ובכל מקרה היא תסרב לעשות זאת. כך שעליך להיות מוכן להגשת תביעה כנגדם ולא לקבל את חוות דעתם המקצועית.

      ראשית עליך למצוא איש מקצוע שיהיה אמין עליך לצורך מתן הביקורת וחוות הדעת. לצערי אינני יכול להמליץ על בעל מקצוע מהכרות אישית- באזור מוצקין / חיפה. נסה למצוא מישהו מאזור חיפה או ת"א. אם לא תמצא, נשתדל להפנות אותך למספר אפשרויות.

      שיהיה בהצלחה ונשמח לעזור הלאה.

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן