הוספת הודעה חדשה
  • · איטום

    (אמיר)

    מרתף בגודל 60 מטר חפור בתוך אבן גיר מקום מאוד סילעי מה האיטום המומלץ ומה מחיר החומרים יש להדגיש שהקבלן שלי מבצע את העבודה אני רוכש את החומרים תודה מראש

    • · איטום חיצוני.

      (גבי)

      שלום אמיר, האיטום המתבצע בדרך כלל הנו איטום חיצוני רגיל של מרתפים אך עליך לשים לב לענין הקיר הגובל בסלע ולודא שיהיה מספיק מקום לבצע את העבודות. יש להשאיר לפחות מטר אחד ורצוי יותרר- בין הקיר להר/לסלע. גישה לא נוחה עלולה לפגוע מאוד באיכות בצוע עבודות האיטום. מחירי החומרים מהווים כ50 אחוז ממחירי השוק. ב”גדול” מחירי היריעות הנן כ 25 ש”ח למ”ר ועל זה יש להוסיף עלויות שונותנוספות כגון גז, פריימר ביטומני (80 ש”ח בערך לפח של 20 קילו), כלי עבודה מתכלים, קלקר לציפוי הקירות (מחיר משתנה על פי העובי) ועוד. לא הכי מומלץ לתת עבודה כזו למישהו שאין לו את הציוד המתאים. באם יש לך כבר קבלן איטום (לא קבלן בנין) אז אין שום בעיה. תוכל לראות כאן באתר מפרט טכני לאיטום חיצוני של מרתפים. תמונות ושרטוטים נוספים תוכל למצוא גם באתרים של חברת ביטום ושל חברת פזקר. בהצלחה.

    • · יריעות בטומניות ללא חימום, הדביקות מעצמן

      (ראובן מיירס)

      שלום אני צריך לאטום שוחת ביוב גדולה מבפנים ומחפש איפה ניתן להשיג יריעה ביטומנית ללא חימום

      • · יריעות דביקות מעצמן.

        (גבי)

        שלום, יריעות כאלו ניתן להשיג בחנויות למוצרי איטום מיניהן. לא ציינת את מיקומך בארץ ולפיכך לא ניתן להפנות אותך למרכז איטום מקומי. תוכל גם לפנות לעזרת חברת פזקר אשר גם להם יש יריעות דביקות. למרות הנ”ל- אינני בטוח כלל כי יריעות אלו הנן הפתרון הנכון לאיטום שוחת הביוב. בדרך כלל אוטמים שוחות אלו באמצעות חמרי איטום צימנטים ומסטיקים על בסיס פוליאוריטן (לסדקים). בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן