הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה מתקרה של גג משותף

    (מיטל)

    נזילה בתקרה של גג משותף בחדר מדרגות. יש חלונות ממוסגרות על ידי משקופי מתכת ישנים וחלודים. האם אפשר לאטום או רק להחליף ? השכוכיות עצמן טובות אבל יש נזילות מכל מיני מקומות בין החלונות הקטנים ומסביב. חג שמח.

    • · חג שמח.

      (גבי)

      האמת שלא ניתן להמליץ ללא ביקור בשטח. בדרך כלל חלונות ברזל ישנים בתקרות של חדרי מדרגות דורשים החלפה מלאה, ממספר סיבות: הראשונה- הברזלים חלודים. לצורך תיקון האטימה בין הזכוכיות למסגרות יש צורך בהסרת חומרי אטימה ישנים והסרת כל החלודה. עבודה זו פשוט מייקרת את המחיר בהרבה ומעמידה בספק את כדאיות הענין. השניה- לרוב לא תוכננו חלונות אלו עם שיפועים נכונים וכתוצאה מכך מצטברים מים על גבי כל אחד מהחלונות, מה שמזיק מאוד לאיטום (וגם גורם להצטברות ליכלוך רב). עקרונית- באם המצב הקיים תואם את מה שנאמר לעיל - עדיף בהחלט להחליף בחדש ולבצע עם פרט תכנוני מתאים שיקח בחשבון שיפועים , חיבור לאיטום בגג ועוד. אנא ספקי יותר נתונים או צרפי תמונה.

      • · תודה. תמונות לא אוכל לצרף

        (מיטל)

        אולם התאור שלך מדויק למדי ולכן כנראה שנחליף הכל. האם ניתן לקבל המלצות או פרט טכני של חלון כזה, או הפניה כלשהיא למקור כזה ?

        • · פרט מדויק לא ניתן לספק מכאן,

          (גבי)

          משום שזה דורש בדיקה בשטח. אפשר להתוות מספר קווים כלליים: יש לצקת חגורת בטון מסביב לפתח ויש לצקת אותה עם שיפועים לכיוון הרצוי כך שלא יעמדו מים על החלונות. לפני יציקת החגורה יש להסיר את שכבות האיטום מהחגורה הקיימת ומשטח הגג הסמוך- לפחות מטר אחד מסביב לפתח. את החגורה יש לחבר עם ברזלי זיון לחגורה הקיימת ולודא חיבור ישיר בין הבטון החדש לישן ורצוי עם פריימר צימנטי. בחלק העליון האפקי של החגורה יש לאטום בחומר איטום צימנטי ועליו להניח את החלון. בין החלון לחגורה יש לאטום בחומר גמיש כגון סיקה פלקס. לבסוף- לאטום מחדש עם יריעות ביטומניות את הגג והדופן החיצונית של החגורה. הכל מאוד כללי ולא מסודר אך נשמח לסייע הלאה אם מידות או שרטוט. אפשר גם במייל. חג שמח ובהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן