הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מרפסות

    (מוטי)

    תודה על התשובה הקודמת. בנושא מרפסות יש ספק לצורך בעבודות אטימה. במרפסת קטנה יש תריסול הזזה ישן שאנו משאירים אותו בינתיים ועושים גגון חיצוני שישמש כסוכך שירחיק את מי הגשמים. התריסול הישן עומד שם עשרות שנים ולפעמים היה חודר מעט גשם למרפסת בימים עם רוחות סוערות. במסגרת השיפוץ אני רוצה לרצף על הקיים ולחסוך הוצאות מיותרות. מאוחר יותר נחליף את התריסול למשהו חדש יותר אבל זה יכול להיות גם בעוד שנה שנתיים.שאלתי- אם אפשר לרצף על הקיים ואם צריך ואפשר לאטום לפני כן על הבלטות הישנות (רק אם באמת צריך כי התקציב נגמר).

    • · מרפסות

      (גבי)

      שלום שוב, במידה ולא חודרים גשמים למרפסת המדוברת תוכל לוותר על שלב האיטום ולבצע ריצוף בהדבקה על גבי הקיים. ליתר בטחון ניתן לבדוק באם קיימת רטיבות כלואה מתחת למרצפות על ידי פתיחת מרצפת או שתיים ובדיקת המילוי. במקרה ויש רטיבות אפשר פשוט להניח לה להתייבש מספר ימים ואחר כך אפשר למלא את הפתחים בבטון ולבצע ריצוף בהדבקה ישירה. לא ציינת באם קיימים כתמי רטיבות באזור שמעל הפנלים ואני מניח שלא קיימים ושאכן לא חודרים גשמים למרפסת, במיוחד לאחר הרכבת הגגון הנוסף.

      • · תודה,

        (מוטי)

        אין רטיבות. בדקנו. אך עדיין אני מעדיף לעשות אטימה חלקית בעצמי אפילו או ע”י השיפוצניק- לפני הריצוף על השטח. באיזה חומר מומלץ ? איזשהם טיפים לביצוע- כי לא מצאתי משהו כזה באתר ? באמת תודה !

        • · המשך-

          (גבי)

          שלום מוטי, ניתן לבצע על גבי הריצוף הקיים אך חומר האיטום הטוב ביותר הנו יריעות ביטומניות ואת זה לא תוכל לבצע לבד או ע”י השיפוצניק, מה גם שיתכן ואין מספיק גובה והריצוף העליון יכול להיות גבוה מדי. לחילופין תוכל לבצע באמצעות חומר אטימה ביטומני משחתי כגון מסטיגום, במספר שכבות. זכור שיש להסיר את הפנלים ולבצע השלמה ומילוי במלט , חול ודבק לטקס. ראה מפרט טכני של איטום מרפסות וגגות מרוצפים בחומרי איטום ביטומנים משחתיים.בהצלחה וחג שמח.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן