הוספת הודעה חדשה
  • · איטום תחת האמבט

    (שלמה)

    שלום.

    הקבלן טען שתחת האמבטאין צורך לאטום, מכיון שהאמבט עצמו אוטם. ושלכן לא דרוש לאטום בקירות סביב האמבט (כלומרעד גובה האמבט)וברצפה תחת האמבט, אלא רק בקירות מעל האמבט ולהכנס מעט לקירות בתוך גובה האמבט ומעט לרצפה שתחת האמבט.

    זה נראה לי מוזר. הוא צודק?

    • · איטום אמבטיה

      (גבי)

      שלום שלמה,

      חובה לאטום את הרצפה תחת האמבטיה וגם את הקירות עליהן היא נשענת.

      במקרה של נזילה מצנרת הניקוז של האמבטיה- חוסר איטום יגרום לנזק כבד. כל רצפת חדר האמבטיה אמורה להיות "אמבטיה" אטומה בפני עצמה.

      כנ"ל לגבי הקירות. הכנסת האמבטיה מעט אל תוך הקיר אינה מהווה תחליף לאטימה של הקיר. אותו חיבור בין האמבטיה לקיר הוא מקור נפוץ מאוד לרטיבות וכמות המים שעוברת שם היא גדולה במיוחד. אי אטימה של הקיר יכולה לגרום לסימני רטיבות בצד השני של אותו קיר, בחדרים פנימיים, וזו תופעה מאוד נפוצה, למרות האיטום שנעשה בנוסף ,בין האמבטיה לקרמיקה.

      בברכה,

      גבי

      • · איטום חדר הרחצה

        (איתן)

        גם אצלי קבלן השיפוצים שהוא אינסטלטור אומר שלא טוב לעשות אטימת ריצפה בחדר הרחצה משום שהמים ממילא הם בתוך האמבטיה שאטומה. מה עוד שלטענתו עם יש נזילה השכנים מלמטה יתריעו מיד וניתן יהיה לזהות ולתקן מיד. בעוד שעם יש אטימה הרי שלא נדע כי יש נזילה עד אשר המים יפרצו מחדר הרחיצה עם האטימה לכל חדרי הבית האחרים ואזי הנזק יהיה חמור בהרבה. וגם אז מימלא השכן למטה יסבול מרטיבות שתרד איליו בכמות גדולה בהרבה מאשר אילו זהינו בהתחלה. מה אתם אומרים על כך?

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן