הוספת הודעה חדשה
  • · גג הפוך

    (אבי אלגזי)

    שלום,אני עדיין בוחן אפשרות לישם גג הפוך בגג דירתי.מדובר בגג של 80מר עם יריעות בנות שנתיים.משום מה, מספר אנשי מקצוע שפניתי אליהם לא התלהבו מלבצע את העבודה העלו ספקות לגבי טיבה והציעו אלטרנטיבותאחד הציע 2 שכבות פוליגג + קלקר + חצץ בגובה 3-4 ס"מאחד דיבר על להשתמש בקצף אחד טען שהקלקר ירטב ואז יגרום לאובדן חום בחורףיש יתרונות לאלטרנטיבות? יש ממש בטענה לגבי קלקר רטוב?עד כמה מופרך לנסות לישם גג בפוך ללא עזרת בעל מקצוע?כמה שוקל חצץ ל80מ"ר? (עשיתי חשבון של 4 קוב - לפחות 4 טון?)תודה, אבי

    • · בידוד גג

      (גבי)

      שלום אבי,

      הטענות ששמעת מוזרות ואינן נכונות כלל.

      1. לא ניתן להניח קלקר על גבי חומרים אקרילים כגון פוליגג. חומרים אלו אינם עמידים תחת תנאי רטיבות מתמדת והם ירקבו עם הזמן. הפתרון שהוצע לגמרי לא מקצועי.

      2. קלקר אינו סופג מים ואין לו השפעה "הפוכה" על בידוד גג בחורף.

      3. בקצף פוליאוריטן אפשר להשתמש אך יש לו צרות אחרות. הוא אינו עמיד בשמש, דורש ציפוי / הגנה ואינו יוצר משטח חלק, כך שמיים ניקווים עליו. גם לא ניתן להסיר אותו מהגג במקרה של חיפוש ליקויים בשכבת האיטום. פוליאוריטן אמנם מבודד יותר טוב מקלקר, אך הקלקר עדיף על גג לצורך בידוד.

      4. כלל לא מופרך לנסות לבצע לבד, אם יש לך "ידיים". באשר למשקל, דומני שקוב חצץ שוקל כ 1300 ק"ג. ניתן לבצע גם שכבה של 5-6 ס"מ.

      הנקודה ה"שלילית" היחידה עם גג הפוך היא העלות הגבוהה במקרה של חידוש האיטום או של בצוע תיקונים במקרה של בעיות. לכן- יש לבדוק היטב את הגג לפני הבצוע, באמצעות בדיקת הצפה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן