הוספת הודעה חדשה
  • · הרמת ריצוף במקלחת לאיתור ותיקון נזילה

    (אוהד)

    שלום,יש לנו רטיבות בקירות שמקורה ככל הנראה באזור המקלחת שם נעשתה עבודת אינסטלציה חדשה לא מזמן.הבנו שיש צורך להרים את הריצוף כדי למצוא את מקור הנזילה, לתקן ולאטום את האזור.השאלה היא - האם זה אומר שחייבים להחליף את הריצוף, או שאפשר להרים אותו ולשים את אותן מרצפות חזרה אח"כ?אני לא יודע מה סוג הריצוף, אך לא מדובר בטרצו אלא מרצפות גדולות יחסית (שליש מ`) בצבע חום בהיר מהסוג הנפוץ בשנים האחרונות בריצוף... (מקווה שזה עוזר במשהו).בנוסף, יש להרים מס` מרצפות במקומות אחרים בבית כדי לבדוק את מידת הרטיבות החול שתחתיהן. פה מדובר בטרצו. ושוב אותה שאלה לגביהן.שאלה נוספת - מדובר במקלחת קטנה בגודל 2 מ` על 1.4 מ` בבית פרטי. מה סדר גודל העלות של עבודה כזו?תודה.

    • · איתור נזילה, רטיבות תחת רצפה

      (גבי)

      שלום אוהד,

      אם אותה רטיבות התפשטה לחדרים אחרים אז אכן יהיה צורך להרים את אריחי הטרצו. לא תוכל לשמור על אריחים אלו וכנראה שתאלץ להחליפם. לעיתים ניתן לחתוך בדיסק סביב האריח, לעומק שמעבר לעובי הטיט אשר מתחת לריצוף, ואחר כך לשלוף את האריח. אך קח בחשבון שמדובר על המון לכלוך / אבק ושאולי הפעולה לא תצליח.

      במקלחת כנ"ל, אם כי לא ברור מהו סוג הריצוף. אם הענין ממש עקרוני אז תוכל לנסות לבצע את אותו הדבר. אבל בעקרון הרבה יותר פשוט ומהיר לפרק את הבלטות בשבירה ואחר כך לרצף מחדש. ממילא מדובר על שטח רצפה קטן.

      בענין איתור נזילות מהצנרת , תוכל להשתמש בציוד של איתור נזילות (מצלמה תרמית). אלא שאם כל העסק מוצף, ממילא יהיה צורך להחליפו כך שבדיקה באמצעות ציוד של איתור נזילות רק תייקר את ההוצאה שלא לצורך : לאחר השבירות יתגלה מעצמו מקור אותה נזילה.

      כמו כן זכור לבצע איטום תחת הריצוף, במקרה שכולו מפורק, כולל יציקת סף הפרדה תחת הריצוף. ראה מאמרים בנושא מקלחות במדור המפרטים.

      באשר למחיר אין טעם לתת מחיר מהשרוול. המחיר יכול לנוע בין 5 ל 10 אלף, תלוי במה מדובר בדיוק, ואת זה יש לראות בשטח. מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר ממספר קבלנים / שיפוצניקים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן