הוספת הודעה חדשה
  • · סדקים מתפשטים במגרשי טניס

    (אטלי יעקב)

    במועדון טניס עפולה קיימים שני מגרשים הסובלים לאחרונה מריבוי והתפשטות סדקים. כאמור המגרשים הללו תחומים במעטפת יציקת ביטון אך באחד הפינות התערר הקשר ויתכן שהוא הגורם העיקרי להתפשטות.

    אשמח לשמוע הצעות כיצד להתמודד מול הבעיה עם באמצעות חומרי אטימה גמישים או אחר. תהליך שיקום אגרסבי הקשור בתשתית אינו בא בחשבון מתעמי תקציב

    • · תיקון סדקים על מגרש טניס

      (גבי)

      שלום יעקב,

      לצערי לא ניתן להבטיח תיקוני סדקים, במצב אותו תארת, ללא עבודות שיקום יסודיות. יש לבדוק את המצב בשטח על מנת לתת מענה חלקי לבעיה אך בכל מקרה מדובר על תיקונים שעלולים שלא להצליח ולא ניתן לנבא מראש את הצלחתם.

      הדרך הפשוטה ביותר היאלפתוח / להעמיק סדקים במשטח ואחר כך לאטום אותם עם מסטיק פוליאוריטני, כאשר ניתן גם ליישם רשת אינטרגלס מעל גבי החומר בעודו טרי. לאחר הייבוש- ליישם את הציפוי העליון הגמיש, של המגרש.

      פעולות יותר מורכבות כרוכות בשימוש עם חומרים אפוקסים. מחדירים או מזריקים אפוקסי נוזלי לעומק הסדקים ואחר כך מכסים את המשטח עם הציפוי העליון.

      כאמור- אין בטחון בהצלחת התיקונים. יתכן שהפעולה תצליח ויתכן שהיא תצליח חלקית, כפי שקורה בד"כ, ותפחית את תזוזת הסדקים או את התנתקות הציפוי מהתשתית.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן