אמאקו פורמולה סיסטם S1

חומר צימנטי לעבודות שיקום בטון.

טיט צימנטי דו-רכיבי, מחוזק עם סיבי מתכת גמישים ובלתי מתחמצנים. בעל התפשטות מרוסנת ועובר אשפרה באויר. ליישום בהתזה במכונה או ידנית, בשכבה בעובי 1 עד 5 ס"מ.

שיווק – שרפון / טמבור בע"מ.

"אמאקו פורמולה סיסטם S1" הנו חומר מוכן לשימוש, לעבודות שיקום אלמנטים מבטון. מיועד ליישום על גבי קירות אנכיים , בתחתית משטחים אפקיים , במשטחי בטון שונים ועוד.

החומר משוריין בסיבים ומכיל ערב מפחית התכווצות (חלק B) אשר מוסף אל התערובת בשלב הערבוב.

יכולתו של החומר לספק התפשטות מרוסנת מהווה פריצת דרך טכנולוגית משמעותית: התפשטותה הראשונית של התערובת , המרוסנת ע"י חיספוס פני שטח הבטון (או ע"י רשת חיזוק מרותכת) מתפקדת כפיצוי כנגד תהליך ההתכווצות הטבעי של החומר הצימנטי בהמשך. מושגת אחיזה מעולה אל התשתית ועמידות – ללא סדיקה.

בסביבות עבודה מאווררות ויבשות מומלץ להשתמש גם בחומר מונע התאיידות, מסוג "מסטרסיל פורמולה קיור" – אשר מיושם במריחה על גבי התיקון מייד עם סיום החלקתו הסופית של החומר.

הכנת התערובת מתבצעת ע"י ערבוב במערבל או במתקן הערבול של מכונת ההתזה. כמויות קטנות ניתן להכין עם מקדחה ומוט ערבול יעודי ,במהירות סיבוב נמוכה.

אמאקו פורמולה סיסטם S1 מסופק בשקים במשקל 30 ק"ג. יש לערבב את החומר עם מים נקיים בכמות של 5.4 – 6.0 ליטר ואת רכיב B המסופק בפחית בכמות של 0.3 ק"ג.

במקרה הצורך ניתן לבצע שכבות נוספות (מעבר לעובי 5 ס"מ), על פי הוראות היצרן המפורטות במסמך המצורף על אמאקו פורמולה סיסטם S1.

ייעוץ טכני יש לקבל במוקד השרות של שרפון / טמבור שמספרו 1-800-321-321.

האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן