שיקום מבנים

ענף שיקום מבנים שונה מעבודות שיפוץ רגילות ודורש מיומנות ובצוע קפדני. עבודות אלו נועדות לטווח שנים ארוך מאוד ומומלץ לשלבן למעשה כמעט בכל עבודות שיפוץ חיצוני ופנימי אשר כרוכות בתיקוני בטון וטיח.

ניתן לחלק ענף זה לשלוש תחומי עיסוק עיקריים.

שיקום חיצוני של מבנים:

מספר גדול של עבודות שיפוץ חיצוני של מבנים או חזיתות מתבצעות ללא עבודות שיקום מתאימות. במקרים רבים אחרים עבודות אלו לא מתבצעות כראוי אף על פי שהן כלולות בחלק מהמפרטים הטכנים. חוסר מודעות לנושא וחוסר פיקוח בשטח גורם להשמטת צעדים חשובים בתהליך שיקום ושיפוץ המבנה והתוצאות לא מתגלות לעיני הלקוח אלא רק לאחר מספר שנים מתום השיפוץ.

שיקום בטונים ,ברזלי זיון וקונסטרוקציות:

תחום זה של הענף הנו השכיח ביותר. עבודות שיקום מסוג זה נועדות לתיקון קורות , יסודות ועמודים במבנים קיימים אשר נפגעו כתוצאה מחלודה שחדרה אל ברזלי הזיון. עבודות השיקום כוללות טיפול בברזלי הזיון או החלפתם בהתאם לצורך ובצוע תיקונים בבטון באמצעות חמרים צימנטים מיוחדים. ברוב המקרים מתבצעות עבודות אלו תחת פיקוחו של מהנדס קונסטרוקטור.

שיקום, איחוי וחיזוק אלמנטים בבנין בטכנולוגיות חדשניות:

תחום זה של עבודות נדיר יותר ודורש מיומנות ונסיון. התחום כולל שימוש בטכנולוגיות הזרקה חדשניות לצורך שיקום סדקים ביציקות בטון, עיגון אלמנטים או מכונות למשטחי בטון, בצוע יציקות חזקות מאפוקסי או גראוטים צימנטים והגברת או שיקום כושרי ההעמסה של יסודות, תקרות וגשרים באמצעות מערכות "מרוכבות" חדשניות.

באפשרותנו לבצע מבחר גדול של עבודות שיקום מבנים החל מעבודות שיפוץ ושיקום חיצוני ועד לעבודות מסובכות ביותר. מקצת מעבודות אלו אנו מבצעים בשילוב עם עבודות איטום וכחלק משלבי הכנת התשתית.

במדור זה תמונות ביצוע והסברים על עבודות שיקום מבנים שונות. המדור יעודכן באופן שוטף והנכם מוזמנים לשוב ולחזור הנה בהמשך. הסברים מפורטים יותר יעודכנו כל העת במדור מפרטי איטום ושיקום.

נשמח לסייע במתן פרטים ומידע נוסף באמצעות פורום איטום ושיקום. בנושא הצעות מחיר ותקשורת פרטית אנא העזרו במדור צור קשר.

בברכה,

איטומן-

מומחי איטום, שיקום מבנים

האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן