הוספת הודעה חדשה
  • · הכנת מלט

    (שמעון)

    כיצד מכינים מלט בשביל תיקונים במעקה בטון בגינה ?

    • · תיקוני בטון , הכנת תערובת מלט.

      (גבי)

      שלום, לצורך תיקונים קטנים (נאמר בעובי של 3 ס”מ) תוכל להשתמש בתערובת של 1 מלט, 2 חול. לתיקונים גדולים יותר יש להוסיף 3 יחידות חול. היחסים הנם בנפח: דהיינו דלי אחד מלט ושניים (או שלוש) דליים של חול. ערבב את שני החומרים על-יבש ואחר כך הוסף מיים לתערובת. יש להנרטיב את השטח בחומה ולעבוד על שטח לח. מומלץ בנוסף להוסיף מוספי הדבקה כגון דבק לטקס או דבק אקרילי כלשהו. לא פרטת לאיזה צורך נחוצים תיקונים אלו : בין אבני חיפוי בחומה או תיקונים כתצאה מחלודה בברזלי זיון שביציקה. אם תוסיף עוד פרטים נוכל לפרט יותר במדוייק. ראה גם את המאמר על עבודה נכונה עם חומרי מליטה - יסודות איטום | שיקום מבנים.בהצלחה.

      • · הכנת בטון

        (שמעון)

        שלום בשנית ותודה רבה. בחלק העליון של החומה קיימת רצועת בטון דקה , בין 5 ל 10 סנטימטר. אותה גם צריך לתקן בכמה מקומות. אני מניח שצריך להוסיף חצץ לתערובת ? כמה ? איך מכינים תעבורת בטון לזה. תודה וסוף שבוע רגוע לכולם.

        • · הכנת תערובת בטון.

          (גבי)

          שלום שוב, יש לאמר תחילה כי לא ניתן לראות מכאן במה מדובר ויתכן כי צריך יעוץ של קונסטרוקטור, במקרה ומדובר בחיזור קונסטרוקטיבי של החומה. תערובת בטון לצורך תיקונים יכולה להתבצע ביחס נפח של 1 מלט, 2 חול, 2 חצץ. לתיקונים לא עבים יש להשתמש בחצץ (”שומשום”) ולא באבני החצץ הגדולים. אם קיימים ברזלי-זיון חלודים יש לטפל בהם לפני הכל : להסיר את החלודה ולצפות אותם בחומר מגן .אין להשתמש בצבע נגד חלודה כגון ”המרייט” משום שצבעים מסוג זה אינם מתחברים אל הבטון. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן