הוספת הודעה חדשה
  • · תשובה לענבל : סיליקון RTV, סופר 7, סיקפלקס

    (גבי)

    שלום ענבל מאורנית.

    (אנא תקני את כתובת המייל שמסרת. האות הראשונה מופיעה בעברית, מה שכנראה מבלבל את מערכת הפורום. כתוצאה מכך אין אפשרותלהוסיף תשובה תחת השאלה).

    להלן התשובות:

    סיליקון משמש לאיטום מירווחים קטנים בין חומרים / לוחות "מוחלקים" כגון זכוכית, אלומיניום,פלסטיק, מתכת וכדומה. האותיות RTV מציינות שהוא מתייבש בטמפרטורת החדר, במגע עם הלחות באויר. החומר גמיש, אך פחות חזק / עמיד משני האחרים. הוא עמיד יותר מהם לחשיפה תחת טמפרטורות גבוהות במיוחד (תנורים, מנועים).

    סיקפלקס 11FC הנו חומר על בסיס פוליאוריטן. החומרים הפוליאוריטנים נחשבים לעמידים ביותר, בעלי היצמדות חזקה לתשתית, גמישותועמידות לשנים ארוכות. ניתן לשימוש גם על משטחי בטון לצורך תיקון סדקים, עם פריימר מתאים. חומרים פוליאוריטנים אחרים מסוגים שוניםמשמשים לאיטום תפרי התפשטות ברצפות וקירות (הסיליקון- לא).

    סופר 7 - חומר על בסיס פולימר MS. מסטיקים מסוג פולימר MS הם "הדור החדש" של האלסטומרים. הם נדבקים מצויין למספר גדול יותר של תשתיות ומשך חייהם יהיה מעט גדול יותר. זמן הייבוש שלהם גם מהיר יותר (כ 4 מ"מ עובי ביום הראשון, לעומת 2 מ"מ של הפוליאוריטנים). החומרים על בסיס פולימר MS יבעטו כנראה, במשך הזמן, את המוצרים הפוליאוריטנים. נחייה ונראה..

    צביעה אגב, ניתן לבצע רק על גבי שני האחרונים. על סיליקון- לא ניתן.

    יום מוצלח,

    גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן