הוספת הודעה חדשה
  • · הדבקת קרמיקה על הריצוף להגבהת המשקופים

    (ערן)

    ערב טוב

    ראשית תודה על הדרכתך הצמודה, שודאי שיפרה מאוד את מצב האיטום אצלי.

    היום ריצפו כבר בין המשקופים, ובחרתי לרדת 3 ס"מ מהבית. אך התגלתה כעת בעיה, שמשום מה לא ראו קודם. סמוך לאחד המשקופים המדה מאוד גבוהה, ומגיעה 2.5 ס"מ מתחת לריצוף הבית. מדובר בשטח די קטן,אך ודאי לא ניתן לרצף בו, אלא רק לצקתעליו בטון כדי ליישר אותו עם שאר הריצוף שבין המשקופים. ואין פה בעיה אסטטית, כיון שזה שטח שיהיה תחת מסילות האלומיניום.

    הבעיה שאת הריצוף בין המשקופים עשיתי כנ"ל3 פחות מהבית, והשטח הגבוה ההואהוא2.5 פחות מהבית, כך שהוא יהיה גבוה משאר הריצוף שבין המשקופים, ויפריע למסילות (שהן בגובה 3).

    חשבתי לכן על רעיון כזה: להדביק על שארהריצוף שתחת המסילותקרמיקה, באופן שזה יהיה מתאים למסילות בגובה 1.8. ואז אגביה את השטיח הגבוה ההוא שבמדה בכמה מ"מ, כדי להשוותו לשאר השטח.

    איך זה נראה לך?

    האם יש לך הצעה אחרת?

    • · ”להגבהת המשקופים” = להגבהת המסילות.

      (ערן)
      • · משקופי פתח מרפסת

        (גבי)

        שלום ערן,

        הדרך הנכונה היא פשוט לתקן את העסק כמו שצריך ולא לאלתר במקום. דהיינו : לשבור את המד ולבצע תיקונים דרושים, כולל תיקון האיטום במקומות הנחוצים- ורק אחר כך לרצף ע"פ התכנית.

        הפתרון שהצעת הנו כאמור בגדר אלתור שנועד להמנע מהצורך לבצע עבודה מקצועית. כך שלא ניתן להמליץ עליו כאילו שהינו פתרון מקצועי.

        בברכה,

        גבי

        • · שבירת המדה

          (ערן)

          תודה.

          אני משער שאין כוונתך להרים את האריחים שמעל לחגורת ההפרדה בבית ואת אריחי המרפסת, אלא רק תיקון מקומישל הנמכת המדה בשטח הקטן הגבוה ולאטום אח"כ שוב מעל לשטח שהונמך עם חפיפה. האם הבנתי נכון?

          אני פשוט חשבתי שעדיף כעת לא לגעת באיטום ולבצע בו תיקונים, אלא להגביה תחת המסילות עם קרמיקה. כי גם הנמכת המקום הגבוה (ותיקונים ביריעות כנ"ל) זה לא העבודה ה"רשמית".

          האם לאחר שראית את השרטוט, אתה סבור שעדיף להנמיך ולתקן באיטום ולא להגביה בקרמיקה את כל השטח תחת המסילות? אם כן - האם תוכל להסביר למה באמת לא רצוי להגביה בקרמיקה?

          • · תיקון איטום במרפסת

            (גבי)

            שלום ערן,

            הבנתי את דבריך. הענין הוא עקרוני : בבית חדש אין טעם לבצע את העבודה שלא כשורה מלכתחילה. והדרך הנכונה היא לתקן את המדה ואת האיטום, למרות "עוגמת הנפש" הכרוכה בכך. פתרונות אחרים יהיו תמיד בגדר אילתור שנועד להמנע מבצוע עבודה יסודית. תוכל לבצע על פי שיקולך אך מבחינה מקצועית לא אוכל להמליץ על פתרונות שכאלה. לגופו של ענין יש לראות בשטח במה מדובר.

            בהצלחה,

            גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן