הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות חיצוניית כתוצאה מפגיעה בעת התקנת צנרת מזגן

    (DC)

    שלום,לפני 6 שנים רכשתי מזגן עם התקנה.הסתבר עכשיו שבזמן ההתקנה בוצעה קידוח בקיר החיצוני כתוצאה מכך נפגע צינור ניקוז מי גשם מהגג.כך שצנרת המזגן עוברת דרך ציינור ניקוז.כלומר כל פעם שיש גשם יש ריטוב בקיר החיצוני של הבניין בדיוק מאזור כניסת הצנרת של המזגן בתוך הקיר.מדובר בבנין בן 8 קומות כאשר הפגיעה באמצע הבניין.רציתי לברר איזה פתרונות אפשריים קיימים כדי לתקן עם מינימום הוצאות ונזקים בבנין?מודה מראש.

    • · תיקון מרזב ללא החלפה

      (גבי)

      שלום DC,

      אם מדובר על צינור מ PVC (אפור) ניתן לתקן מבחוץ ומבפנים את שני החורים. את העבודה מבחוץ ניתן לבצע באמצעות סנפלינג. מסתתים בעדינות עד למרזב ואוטמים עם מסטיק פוליאוריטני או מסטיק על בסיס פולימר MS כדוגמת "סופר 7".

      לא ניתן לבצע תיקון שכזה במקרה שיתברר שהצינור נהרס / נשבר בצורה חמורה. כמו כן לא ניתן לבצע תיקון מסוג זה על מרזב מצינור גיבריט (שחור). צינור גיבריט מחייב תיקון בהלחמה ע"י אינסטלטור עם ציוד מתאים.

      קיימת שיטה נוספת חדשה , שמקורה באנגליה, והיא באמצעות החדרה של מעין"שרוול מתנפח"לתוך הצינור. לאחר הניפוח נדבק הטלעי מצידו הפנימי של המרזב. אם תעביר את פרטיך באמצעות המדור צור-קשר אשתדל להעביר אליך את שם החברה שעוסקת בכך. לבצוע תיקון באמצעות סנפלינג תוכל גם לפנות אלינו ונשמח לעזור. אנא ציין את פרטי הפנייה בהודעתך.

      בשני המקרים עליך להשוות עלויות / מחירים כנגד עלות ההחלפה של כל המרזב. יתכן שבסיכומו של דבר יהיה כדאי יותר להתקין מרזב חיצוני חדש ולבטל את הישן.

      בברכה,

      גבי

      • · תיקון מרזב פנימי

        (DC)

        גבי תודה.מדובר בבנין חדש בין 6 שנים ולא נראה לי שאוכל לשכנע את השכנים להתקין מרזב חיצוני.הצינור כפי שראיתי מהגג(הוא בולט מעל הגג)לא אפור וכנראה ממתכת.אני אפנה דרך המערכת שלכם לקבל הצעת מחיר והמשך יעוץ.האם לדעתך במהלך התיקון נצטרך לפתוח את הקירות מבחוץ או מבפנים?המרזב נמצא באמצע הקיר.

        • · תיקון מרזב ללא פרוק

          (גבי)

          שלום DC,

          תודה על פנייתך. מאחר ומדובר על קיר שמחופה עם אבן ירושלמית כדאי תחילה לנסות ולפתור את הבעיה ללא הרס. תיקון המרזב מבחוץ אכן יצריך את שבירת הקיר כולל את האבן הירושלמית. כך שמחיר העבודה יטפס מעלה וכדאי תחילה לנסות פתרונות אחרים.

          העברתי אליך במייל את כתובת החברה שעוסקת בכך.

          במידה ולא תסתדר נשמח לעזור הלאה.

          בהצלחה,

          גבי

          • · אבקש את שם החברה שמבצעת תיקון לצמג בעזרת שרוול מתנפח

            (אופיר)
            • · איטומי מרזב מבפנים

              (גבי)

              שלום אופיר,

              אנא השאר את פרטיך במדור צור-קשר ונעביר אליך שמות של בעלי מקצוע מתאימים.

              גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן