הוספת הודעה חדשה
  • · עבודות שיפוץ שהשכן מעליי עשה

    (חסוי)

    השכן מעליי עשה עבודות שיפוץ ע"י עובד בלתי מקצועי, מאז יש אצלי רטיבות בועות קילופים וכו`... השכן לא מעוניין לפרק את כל העבודה הבלתי מקצועית כפי שאינסטלטור מקצועי שהיה טען שצריך לעשות בכדי שהבעיות יפתרו ולא יחזרו על עצמם- טען שצריך לפרק ולעשות הכל מחדש גם להתקין מחדש את השירותים וגם את האמבטיה וכו.... במקום זה הוא הביא את הביטוח שפותח את הסתימות שנוצרות אצל הדייר זה ששוכר מהשכן שעשה את השיפוץ את הדירה, ומתקן אצלי את הצצבע ומדי כמה חודשים הבעיות חוזרות על עצמן.

    נמאס לי מה אני יכולה לעשות על מנת לחייב את השכן לפרק ולהתקין מחדש?

    בנוסף נהיו לי ממש שברים סדקים עמוקים שמרחבים בתקרה ליד האזור הבעייתי האם זה קשור לרטיבויות? ואם כן אז מה צריך לעשות בנדון?

    מאוד מודה על העזרה

    • · סדקים בתקרה לאחר שיפוץ, רטיבות

      (גבי)

      שלום,

      סדקים בתקרה יכולים להגרם כתוצאה מאותה חדירת רטיבות מהקומה העליונה. הרטיבות גורמת לברזלים שבבטון להחליד ומאוחר יותר הברזל מתנפח ונוצרים סדקים בטיח. יש לבדוק זאת בשטח על מנת לאשר או לפסול את האפשרות.

      על כל פנים תוכל/י לפנות לעורך דין ולתבוע את השכן משום שהחוק עומד לצדך. רצוי לבקש דוח מפורט ממהנדס בנין ולצרף אותו אל כתב התביעה. יתכן שעבודות התיקונים שבוצעו בצנרת של השכן לא כללו את הוצאת החול הרטוב שמתחת לריצוף ובצוע איטום כנדרש, מתחת לריצוף של המקלחת. במקרה שכזה סימני הרטיבות אצלך בתקרה ימשיכו להתרחש גם הלאה - עד שהרטיבות כולה תתייבש, מה שעלול לקחת הרבה מאוד זמן / חודשים רבים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן