הוספת הודעה חדשה
  • · בהמשך לשאלותי מ-20-21/8 לגבי איטום גג עם בטקל ויריעות ביטומניות

    (ארואטי שמשון)

    שלום גבי

    לאחר ההתכתבות בינינו קיבלתי הצעה מקבלן נוסף. גם הוא מציע לתקן את כל הפגמים בקירות וכן תיקון ההלחמות באיטום הישן, אך בתור שכבות נוספות הוא משתמש בחומרים שונים מאשר מולטי גג. הצעתו כוללת מריחת פריימר ביטומני (פזקר) על כל התפרים, מריחת גומי פולימרי S.B.S על כל התפרים מריחת 2 שכבות של גומי לבן נוזלי מחוזק בסיבים על כל הגג (אקריל פז סופר, פזקל).

    האם הצעה זו שקולה (מבחינת טיב החומרים והצפי לעמידות רבת שנים בפגעי מזג אוויר) להצעה הקודמת שבה השכבות הנוספות הן מולטי גג של חברת ביטום?

    תודה, שמשון

    • · איטום גג מעל יריעות עם אקרילפז-סופר או מולטיגג

      (גבי)

      שלום שמשון,

      אקרילפז-סופר (פזקר) הנו חומר טוב. מולטיגג (ביטום) או "אמסטר-גג" (פזקר) הנם חומרים טובים יותר ועמידים יותר תחת תנאי שלוליות (גם יקרים יותר). אם אין כל שלוליות על הגג, במיוחד באזור המרזב (שם ישנה תמיד "שלולית מתמשכת") ניתן להשתמש באקרילפז-סופר.

      כאשר ישנם שלוליות עמוקות על הגג (מעבר ל 2 ס"מ עומק) מומלץ לעבור לחומרים אחרים - פוליאוריטנים, שעמידים לגמרי בתנאי מים עומדים.

      לא ברור מתאורך מהו אותו "גומי פולימרי SBS" שאותו קבלן איטום התכוון אליו. בהנחה שהקבלן התכוון לחומר ביטומני משחתי, המפרט תקין אך יש לתת לחומר להתייבש היטב לפני שמבצעים מעליו את שכבת האיטום הראשית.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן