הוספת הודעה חדשה
  • · נזק לאחר פיצוץ צנרת במקלחת….

    (איציק)

    הי .

    לפני כמספר חודשים החלה לי רטיבות בקירות שסביב המקלחת ולהתפשט לקירות נוספים לאחר בדיקה שלי הגעתי למסקנה שיש פיצוץ בצנרת בקומה התחתונה [ אגב בית פרטי 2 קומות ], סגרתי ברזים והפרדתי קומות וראיתי שבקומה התחתונה יש סיבוב בשעון פעם ב-3 שניות .

    הבאתי חברה שתאתר את הפיצוץ ואכן אותר הפיצוץ ותוקן עכשיו השאלה הגדולה היא לחכות שהכל יתייבש טוב ?? ומה קורה בריצוף עצמו ????

    אשמח אם תתייחס ,

    איציק .

    • · הצפת מים תחת ריצוף

      (גבי)

      שלום איציק,

      מומלץ לפנות לחברה או לשמאי חיצוני ולבצע בדיקה של כמות הרטיבות הקיימת מתחת לאריחים.יש לבצע את הבדיקה במספר מקומות, בכל החדרים הפגועים. במקרה שישנה רטיבות גבוהה מהמותר יש להגישתביעה כנגד חברת הביטוח ולדרוש את החלפת כל הריצוף.

      כאשר כמויות מים גדולות חודרותתחת ריצוףאין מנוס מפרוק והחלפת כל הריצוף והמילוי הרטוב.רטיבות רבה לעולם לא תתייבש מעצמה במהירות והיא אף יכולה להשאר כלואה תחת הריצוף לאורך שנים ולגרום לנזקים נוספים. במקרה של ריצוף אבן, שיש או טרצו- עלול להגרם גם נזק בלתי הפיך לאריחים עצמם.

      מלבד נזקי הרטיבות יש לקחת בחשבון גם את נושא האיטום. כל הבעיה לא היתה מתרחשת אילולא היתה שכבת איטום תקינה מתחת לריצוף של חדר הרחצה. יש לבדוק זאת ולתקן את האיטום בהתאם לצורך. ראה מאמר על איטום מקלחות או חדרים רטובים בחומרי איטוםביטומנים משחתיים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן