הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון סדקים בקיר פנימי וטיפול מונע

    (שלום)

    שלום.

    כיצד ניתן לתקן סדקים שחוזרים על עצמם במקומות רגישים (מאחורי מקרר, צינורות הסקה, בחיבור של קיר גבס לקיר בלוקים). עשיתי בקלסימו, שוב נסדק לאחר זמן לא רב).

    האםחומר כלשהו של סיקה, צמנטי משופר.

    • · תיקוני סדקים פנימיים

      (גבי)

      שלום,

      הטיפול בסדקים שהזכרת אינו זהה ואין חומר אחיד שעמו יש לבצע את כל עבודות התיקונים. לכל סדק יש סיפור משלו ויש לבחון אותו בשטח.

      באופן כללי להלן מספר עצות:

      1. בסדק בין קיר גבס לבלוקים / תקרה יש להשתמש ברצועת רשת אינטרגלס יעודית אותה תוכל לרכוש בטמבוריות. מניחים רשת-פינה על החיבור ומעליה מבצעים את השפכטל (עם מרק רגיל או מרק גמיש).

      2. במקומות אחרים בקירות בהם ישנם סדקים שחוזרים על עצמם יש לבדוק תחילה מהי הסיבה לסדיקה. סדיקה מעל מעברי צנרת יכולה להעיד על עבודת תיקון או טיוח גרועה ועדיף פשוט להסיר חלקי טיח ובטוןרופפים ולתקן. הורדת טיח תמיד הכרחית במקום בו הוא משמיע רעש "חלול".

      3. בכל מקום בו ישנו סדק בטיח שחוזר על עצמו, יש להסיר את הטיח מהאזור ומצידי הסדק. לאחר מכן מבצעים "חבישה" עם רשת אינטרגלס שמוצמדת לקיר באמצעות תערובת בטון (מלט וחול 1:1 ודבק לטקס SBR בשעור 50 אחוז). מעל הרשת, לאחר הייבוש, מיישמים את שכבת הטיח. יש להכניס לתערובת הטיחכ5-10 אחוז מאותו דבק (לטקס SBR).

      4. סדקים אחרים / מקומיים ניתן לאטום גם עם מרק אקרילי גמיש בלבד, ומעליו לצבוע. זו הפעולה הפשוטה ביותר אך היא אינה תמיד יעילה לסדקים רחבים (מעל מילימטר לערך) והמשך התזוזה של הסדק עלו פשוט לגרום לסדק בשכבת הצבע העליונה. במקרה שאינך בטוח אם מרק גמיש יספיק- בצע את השלבים שבסעיף 3 לעיל.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן