הוספת הודעה חדשה
  • · הנחת ריצוף על שביל בטון בגינה

    (עמית)

    שלום גבי

    ברצוני לרצף שבילי בטון ורחבת בטון בסה"כ150 מ"ר לערך אך יש צורך בהגבהת הריצוף מעל לבטון בערך ב10 ס"מ וברחבה הגדולה בערך ב 18ס"מ

    הבנתי שניתן לפזר חול מעורבב עם מלט 20% .האם יש מגבלת גובה שניתן לעלות עם חול ומה הדרך הנכונה לביצוע כמו כן איך ניתן למנוע מהחול להשפך מקצוות משטח הבטון והשביל .בנוסף בחלק גדול מהמקומות הבטון נושק לקירות הבית המחופים בשליכט אקרילי האם יש לפעול בצורה מסוימת בחיבור הריצוף לקיר לצורך איטום טוב

    תודה רבה עמית

    • · איטום שביל בטון, משטח מרוצף בגינה

      (גבי)

      שלום עמית,

      יש לבצע הפרדה מלאה בין הריצוף החיצוני לבין קירות הבית ומפתני הכניסה. על ההפרדה והאיטום למנועמרטיבות שתימצא מתחת לריצוף- מלחדור אל הקירות ו/או אף אל מתחת לריצוף הפנימי של הבית, בנקודות המפגש עם פתחי היציאה לגינה.

      לבצוע אטימה יהיה צורך להסיר את חלקי הטיח התחתונים בקירות ולבצע את שכבות האיטום ישירות על גבי הקיר. כמו כן יש לאטום את יציקות הבטון האפקיות. על מנת לתת מפרט טכני מתאים לאיטום האזור והחיבורים השוניםיש לבדוק את הכל בשטח.

      ראה שרטוטים ומאמר על איטום בתים צמודי קרקע- מרפסות, שבילים, מפתנים.

      בנושא הריצוף והמילוי: יש לבצע חגורות בטון בהיקף המשטחים על מנת למנוע את זליגת המילוי. תוכל לבצע מילוי בעובי שציינת, עם חול מיוצב במלט, אך עליך לקבל מפרט טכני מקונסטרוקטור על מנת לבדוק את המצב הנוכחי של היציקות ולמנוע בעיות שקיעה, סדיקה, ניקוז כדומה- בהמשך השנים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן