הוספת הודעה חדשה
  • · מילוי בין אבני גיר

    (סופיה)

    אנו משחזרים בית ישן בגליל שעשוי מאבני גיר, לאחר קילוף שכבות הטיח הרבות גילנו שבין אבני הגיר יש מילוי בוץ. נאמר לנו שמילוי מלט רגיל יאכל את אבני הגיר, במה אנו כן יכולים לחזק את אבני הגיר?

    תודה

    • · שיקום בית ישן, אבני גיר

      (גבי)

      שלום סופיה,

      איני מוצא סיבה לדאגה מבחינת השימוש במלט. קיימים כיום תוספים שונים המיועדים לאיטום, להדבקהולשיפור העבידות של תערובות המליטה. ניתן להשתמש בהן על מנת לקבל תערובת צימנטית חזקה, גמישה ונוחה לעבודה ואשר אינה "זולגת" לתוך הגיר, אם מכך החשש.(ממילא אגב היה קייםמלט בתערובת הטיח שהסרתם מהקיר).

      לברור על חומרים מתאימים נסי לפנות אל חברת גילאר (יבואני סיקה) בטלפון 09-8994000.

      כמו כן תוכלי לבדוק את כל נושא הבניה בבוץ, באתר "בוץ".

      בהצלחה ושנה טובה,

      גבי

      • · אבן גיר

        (גיורא)

        לא יכולה להיות בעיה כמו שתארת, היות וזה סוג האבן הכמעט יחידי הקיים בארץ, ונעשה בו שימוש יומיומי בכל מבנה אבן .עד עכשיו ,כמאה שנה מאז שהוחל שימוש באבן בשילוב עם בטון ומלט ,טרם נתגלתה בעיה.כנראה שמדובר בשמועת שוא..לגופו של עניין, מאד מקובל לחזק מבנים עתיקים על ידי הסרת הכוחלה הישנהמבחוץ ומילוי כוחלה חדשה על בסיס צמנטי. זה חשוב מאד כדי למנוע חדירה של מים אל בין האבנים, מה שעלול לגרוםלהחלשות וקריסה של המבנה בגלל שהבוץ המלכד את האבנים הופך חלקלקבהרטבו.צריך גם להבין שלעיתים לשכבות הבוץ מבפנים יש משמעות מבחינתהאיכות התרמית של הבניין ולעיתים גם חשיבות קונסטרוקטיבית,לפיכך רצוי מכל הסיבות שהוזכרו לעיל , לקבל יעוץ משמעותי יותר, מקונסטרוטור למשל .בהצלחה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן