הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה בפרגולה – המשך

    (ליאור)

    שלום גבי,בפרגולה שבביתי קיימת נזילה. הנזילה מתבטאת בטיפות של מים (לא זרימה) שחודרות דרך הרעפים והעץ ומטפטפטת למטה.מצ"ב תמונה של הפרגולה בחיבור לקיר

    נזילות אותרו מתחת לרעפים:1. בקו הפח בצדדים2. בקו בין השורה השניה של הרעפים לשלישית לכל אורכו3. היכן שיש סוג רעפים בצורה דומה אבל של חברה שונההבעיה הראשונית שהובחנה היתה שהפח מחובר לקיר בסיליקון שהתקלף, והגגן שם במקום סיקה. הפתרון לא פתר את הבעיה, לטענתו כי הפח לא שלם אלא מורכב מכמה חלקים (כפי שניתן לראות בתמונה). הפתרון כאן הוא לדעתו להחליף את הפח לפח שלם שמגיע כולו עד המרחק המירבי מהקיר.הבעיה השניה לטענת הגגן נובעת מכך שבגג מעל הפרגולה אין מרזב, והמים נופלים בכמות גדולה במקום אחד וקופצים אל מתחת לרעפים. עצתו היא לבדוק אם פח שמטה את המים משנה את מקום הנזילה ואם כן, להוסיף מרזבים בגג מעל.תמונה של הגג מעל הפרגולה:

    האם הגגן צודק? האם קיים פתרון בצורת פח כפי שקיים כרגע או שזו באמת עבודת חאפר? והאם הבעיה של החדירה בשורה השניה באמת עשויה לנבוע מאי קיומו של מרזב? האם ישנו הסבר נוסף או פתרון אחר לבעיה?תודה על הקריאה עד כאן 🙂

    • · תיקון גג רעפים, פרגולה

      (גבי)

      שלום ליאור,

      מתאור הדברים נראה שהגגן צודק באבחנתו. יתכן גםשגג הפרגולה אינו משופעמספיק.אם המים מוטחים בחזקה מהגגון העליון לא יהיה מנוסמהתקנת שוקת מפח אשר תוליך את המים בצורה מסודרת דרך צינור ניקוז / מרזב אנכי.

      אם קיימים רעפים שאינם מתאימים לרעפים הקיימים סביר להניח שיחדרו מים בינהם, במיוחד בעת רוחות חזקות או כאשר מים מוטחים בחזקה מהגגון העליון.

      בענין הפחים: אלו אינם מותקנים כשורה והיו אמורים להיות מחוברים אל הקיר באופן מקצועי- מאחורי שכבת הטיח ולא מעליה. אך בכל מקרהניתן לאטום את החיבור עם מסטיק (סיקפלקס 11FC) וכולל את החיבוריםבין פח לפח.

      תוכל גם לגשת אל הבעיה בשלבים. דהיינו לתקן תחילה את בעית הניקוז של הגג העליון ולאטום רק את החיבורים עם הסיקפלקס.אך הפתרון הטוב ביותר יהיה להחליףאת כל הפח לכל האורך, בפח רחב יותר אשר גםיבלוט יותר בצידי הגג.

      מכיוון שעצותיו של הגגן נשמעות הגיוניות כדאילעקוב אחריהן.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן