הוספת הודעה חדשה
  • · בעיות עיבוי בחלון

    (שלומי)

    ניכנסנו לדירה חדשה וגילינו שיש לנו בעיית עיבוי רצינית בחלונות ובעיקר בחלונות בעלות אטימה גדולה כמו בממ"ד וחלון באמבטיה. כתוצאה מהעיבוי יש היווצרות מיים רצינית שמכסה את כל החלון מרטיבה את הריצפה ואת הקיר סביב לחלון ונוצר קילוף ועובש.האם יש דרך חוץ מאיוורור ע"י פתיחת החלון (לא ניתן להשאיר את החלון פתוח כל הזמן ואני גר במקום שבו הטמפרטורה החיצונית נמוכה בחורף כך שיש בעיית עיבוי רוב הזמן ) למנוע את היווצרות העיבוי או לפחות דרך למנוע את היווצרות הפגיעה בקירות שמסביב לחלון.תודה

    • · בעיות עיבוי על חלונות

      (גבי)

      שלום שלומי,

      מלבד הפחתת האדים בויר באמצעות איוורור מתמיד לא ניתן לעשות הרבה. אפשר כמובן להחליף את החלונות לחלונות מבודדים (זיגוג כפול) וישנם גם חלונות עם משקופים / פרופילים מבודדים.

      אם אינך מעונין בהוצאה הכרוכה בהחלפת החלונות תוכל רק לשפר את האיוורור וגם נסות ולהפחית את כמות האדים בבית. ניתן לעיתים להפחית אתמקורות העיבוי ממכשירים כגון מכונות ומייבשי כביסה, מכונות לשטיפת כלים וכדומה. במקלחת תוכל להתקין ונטה חשמלית.

      בברכה,

      גבי

      • · שאלה בקשר לחלונות זיגוג כפול

        (שלומי)

        הבעיה העיקרית היא בחלונות שהם לא חלונות כיס אלא חלונות שניפתחים כלפי פנים ונינעלים בלחיצה (בעלי איטום גבוהה) לגבי חלונות כאלה יש אפשרות לזיגוג כפול?בעיקרון מדובר בפרויקט חדש והקבלן די עשה בלאגן בכל הפרויקט מבחינת עיניין האיטום גם לחלונות וגם למרפסת (רטיבות בחלק התחתון של הקירות בבית) הוא טוען שחוץ מפתיחת חלונות לא ניתן לעשות כלום ולכן אני מחפש דברים שכן ניתן לעשות מבלי ללכת על הדרך הקלה (לא נשאיר את החלונות פתוחים כל הזמן)כך שאם הוא לא מתכוון למצוא פטרון אני יראה לו שיש גם דרכים אחרות.כרגע הכיוונים שמצאתי זה צבע KEFA (באתר שלכם ממה שהבנתי זה יכול לעזור) להקלה על הבעיה והזיגוג הכפול שנתת עכשיו.מה דעתך על האפשריות האלה ?יכולים לעזור?

        • · בעיות עיבוי תחת חלונות

          (גבי)

          שלום שלומי,

          זיגוג כפול מחייב את החלפת החלון כולו ולא ניתן להוסיף זכוכית לחלון קיים כך שלצורך הענין אין זה משנה אם ישנם חלונות הזזה או חלונות כנף.

          צבע KEFA יכול להפחית או למנוע לגמרי את התופעה של העיבוי בקירות שמתחת לחלונות. הצבע כביכול "סופג" ומשחרר את האדים במהירות כך שלא תיווצרנה טיפות מים או טיפטופים מתחת לחלונות. ראה גם תמונה של מניעת טיפטוף בקורת בטון בתקרה, במאמר על מניעת עובש, פטריות, עם ציפוי מסוג KEFA.

          במקביל תוכל לתבוע את הקבלן על הליקויים שהזכרת. רטיבות מעל הפנלים באזור הפנימי שליד המרפסת חייבת להיות מטופלת בהקדם האפשרי אחרת הרטיבות עלולה להמשיך ולחלחל הלאה אל פנים הדירה.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן