הוספת הודעה חדשה
  • · יבוש קיר אחרי נזילה ממושכת לפני שניתן לשפץ

    (בני)

    שלום רב,בדירה ששיכת לי יש רטיבות ופטריות בגלל נזליה גדולה אצל השכנים שמלמעלה שנמשכת זה יותר מחודש. עכשיו, בתקווה שהנזילה אצל השכנים אותרה ותתוקן סוף סוף, כמה זמן חייבים להמתין לפני שניתן יהיה לשפץ אצלי? אני קיבלתי דעות שונות:א. בפורומים כותבים "מספר שבועות" או "מספר חודשים".ב. אינסטלטור שלי שביקר בדירה אמר 3 חודשים.ג. חב` הבטוח של השכנים אומרת חודש וחצי.הערה: בדירה שלי התגורר דייר ש"ברח" עקב כך שהדירה לא ניתנת למגורים. עד גמר השיפוצים כמובן שלא אוכל להשכיר את הדירה מחדש. חב` הבטוח כמובן מעוניינת לתקן כמה שיותר מהר כדי להקטין את הפיצוי שהם ישלמו לי על אובדן שכר דירה. האם הגיוני לטבוע מחב` הבטוח המתנה של 3 חודשים לפחות (או יבוש של הקירות באמצעים אקטיביים)?תודה רבה,בני פלק

    • · ייבוש לפני תיקון קירות ותקרה

      (גבי)

      שלום בני,

      איש לא יוכל לנבאכמה זמן יקח לרטיבות להתייבש. התהליך יכול להמשך מספר שבועות או 2-3 חודשיםבהתאם לכמות הרטיבות, לתנאי האיוורור בדירה ולמזג האויר.

      תוכל רק לדרוש מחברת הביטוח שלא תתבצענה עבודות תיקונים עד שהקיר והתקרה יהיו יבשים לגמרי אם כי ממילא אין טעם לבצע תיקונים כאשר ישנה רטיבות כלואה בתקרהמשום שהצבע ישוב להתקלף.

      סביר להניחשחברת הביטוח גם לא הסכימה להרים את הריצוף אצל השכן ובמקרה שכזה תיוותר אצלו רטיבות כלואה מתחת לריצוף שעלולה לצוץ מחדש אצלך בתקרה. אם הריצוף לא יורם ואם יש מתחתיו רטיבות רבה- גם ייבוש אקטיבי לא יעזור. אך תוכל לנסות ולדרוש מהחברה ייבוש אקטיבי עם תנורים ושואבי לחות שעובדים במקביל.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן