הוספת הודעה חדשה
  • · עובש בכל הבית

    (ליאת)

    שלום. קנינו בית, בן 9 שנים, מטופח מאוד. מדובר בבית פרטי בן שתי קומות. בכל הבית ישנם מקומות רבים המכוסים בעובש רב בצבע חום. בעיקר העובש נמצא במקומות שהיו מוסתרים (מאחורי ארונות, וילונות,מיטות וכד`). אנשים מהם קנינו את הבית אמרו שנאמר להם שצבעו את הבית בצבע "לא נושם". אנחנו מתכוונים לצבוע את הבית מחדש. השאלה היא איך למנוע את הופעת העובש בעתיד? איך לטפל בקירות לפני הצביעה וכן באיזה צבע כדאי לצבוע?

    תודה רבה.

    • · עובש בבית

      (גבי)

      שלום ליאת,

      לתיקון הקירות יש תחילה לנקות ולחטא היטב את כל האזורים הנגועים בפטריות ועובש.החיטוי יכול להתבצע עם אקונומיקה מהולה במים או עם חומר יעודי כגון "פונגיצ`ק". יש לדאוג להחדרת החומר אל עומק הקיר באמצעות שיפשוף במברשת בעלת שער קשה או בסקוץ`.

      במקומות בהם לא ניתן להסיר את כל העובש באמצעות החיטוי בלבד- יש להסיר ממקומם לגמרי את חלקי הצבע והקיר הנגועים. ראי שלבי תיקון מקובלים במאמר על תיקון קירות לאחר חדירת רטיבות.

      מומלץ שלא להסתפק בצביעת הקירות עם צבעים יעודיים אלא לדאוג במקביל לשיפור תנאי האיוורור בחדרים הנחוצים כך שתיווצר תחלופת אויר מתמדת ואויר לח לא יוכל להכלא בין הריהוט לקירות.

      את צביעת הקירות הנחוצים ניתן לבצע עם צבעים המכילים רעלנים נגד פטריות (כגון "אקרינול" או "נירלט לאמבט")אם עם צבע איכותי וידידותי לסביבה מסוג KEFA. האחרון מונע את תופעות העובש באמצעות מניעת העיבוי, ואינו מכיל רעלנים נגד פטריות. ראי הסבר במאמר על מניעת עובש עם צבע נגד עובש מסוג KEFA.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן