הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג יציקה

    (שלומי)

    שלום.

    גג יציקה פשוט כ- 60 מ"ר עם מדה ויריעות זפת שנעשה לפני כ-20 שנים ונצבע מידי פעם, בחלק מהמקומות מרגישים אויר מתחת ליריעה, אך הבעיה העיקרית שהנזילות בחורף רק בתפר בין הגג לקירות הבית עליהם רעפים, צביעה בפוליגג עוזרת ולאחר זמן מה מתייבש ומתפוצץ, הוצע לי לחפות ביריעות ביטומניות מעל הזפת עם כ- 30-40 ס"מ רולקות לקירות כאשר הוא מחשב זאת כ-80 מ"ר לטענתו עם הרולקות והחפיפות ודורש 5500 ש"ח, הצעה נוספת צביעה בחומר גרמני היפרדסמו (מקווה שהשם מדויק) שלדבריו אין בעיה כלל עם חומר איכותי זה, הביצוע יהיה בשלש שכבות פריימר ושתי שכבות מחומר זה בהברשה לדבריו רק בשטחים גדולים יותר כדאיבריסוס במחיר של 3500 ל- 50 מ"ר סביר שנגיע ל4 עד 4.5 אל"ש לפי הגודל.

    אשמח לחוות דעת מקצועית לאיכות והבדלים בין החומרים ואם אפשר גם לגבי מחיר.

    דבר חשוב,מאחר ומדובר בעלויות גבוהות חשבתי לעשות זאת בעצמי, יש לי הבנה ויכולת טכנית, חשבתי להתמקד רקבאיזורי התפר (רולקות) מכיוון שיש גם סדקים בחומר הקודם בתפר, כיצד ועם אילו חומרים הייתם מציעים לי לעבוד ?

    • · תיקוני איטום על גג בטון עם יריעות

      (גבי)

      שלום שלומי,

      התמונה שתארת אינה לגמרי ברורה ובמצב זה לא ניתן להעיר דבר בנוגע למה שיש לבצע. לא ברור אופן החיבור אל הקיר ואל הרעפים שתארת שישנם באזור. באופן כללי אפשר גם להניח מדבריך שמדובר על גג ישן שכבר נעשו בו מספר תיקוני איטום חובבניים כך שבאופן עקרוני עדיף להמנע מנסיונות חסכון נוספים ולבצע איטום יסודי לכל שטח הגג.

      מספר הערות:

      1. "היפרדסמו" הנו חומר אטימה פוליאוריטני תוצרת חברת "אלכימיקה" -יוון (ולא תוצרת גרמניה). מבצעים שכבת יסוד אחת בלבד ומעליה שתי שכבות נוספות. החומר עצמו- אמין.

      2. המחירים שקיבלת סבירים ואינם יקרים. ואפשר גם לעבוד עם החומר באופן עצמאי.

      אם תצרף תמונות יתכן שנוכל לסייע טוב יותר אך כאמור- עדיף לאטום את כל הגג ולא להסתפק בתיקונים מקומיים שעלולים לא להספיק.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן