הוספת הודעה חדשה
  • · איטום חיובי לממד חפור

    (אברהם)

    שלום למומחים,אני בשלב ביצוע האיטום לממ"ד חפור ומתלבט לגבי אופן הביצוע הרצוי.ההצעה שקבלתי כוללת ביצוע ביריעות ביטומניות 5 מ"מ על פני קירות בטון הממוקמים מחוץ ליציקה של קירות הממ"ד ומתחת לרצפת הממ"ד. באופן כזה לכודה היריעה בין קיר הממ"ד לקיר החיצוני.האם זו הדרך האופטימלית לאטימה והאם כדאי למרוח על היריעה חומר איטום נוסף?בתודה מראש, אבי

    • · איטום למקלט חפור

      (גבי)

      שלום אברהם,

      עקרונית, המפרט שקיבלת הוא הנכון: מתחת לרצפה מלחימים יריעות ביטומניותאשר לאחר מכן מטפסות על הקיר החיצוני שהזכרתואשר נבנה במיוחד למטרה זו (מבלוקים או מבטון). אחרי כן יוצקים אתקיר המקלטכשהיריעה ממוקמת כבר בדופן הפנימית של תבנית היציקה. בצורה זו מתקבלת שכבת איטום חיצונית ורציפה שעוטפת את כל חלקי המקלט התת קרקעי.

      לא מקובל למרוח חומר אטימה נוסף מעל היריעות, לפני יציקת הקיר.

      שים לב שבעבודות מסוג זה הסיכוי לכשל רב יותר מאשר בעבודות איטום מקלטים בשיטה הקונבציאונלית בהקיימת גישה לצד החיצוני של המבנה. יש להקפיד על הלחמות טובות בין היריעות ועך כך שלא יווצרו חללים מאחורי היריעה אשר עלולים לגרום לקרעים כאשר תערובת היציקה תמלא את התבנית ותפעיל עליה לחץ.

      איטומים מסוג זה נחשבים לבעיתייםבבצוע ובכלל מומלץ לשקול בנוסף להן את השימוש בתוספי אטימה בתוך תערובת היציקה. ראהזייפקס אדמיקס.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן